Hyggeligt logo I har fået lavet. Især en fin detalje med prikken over i'et. :)
Men skal vi ikke også have nogle diabolske nisser, en kalenderkonkurrence (f.eks. find dagens bagstive bony iført Rudolf-tud og lyserød plasticnissehue) og lidt animeret sne i forgrunden?
Nå, men hvad så med i baggrunden? Og kan vi ikke få lidt hysterisk julemuzak? Eller et animeret kalenderlys ude i venstre eller højre side (der er jo masser af plads).
James Last er klart mit valg, fedt julelogo btw. det bringer mig tilbage til et juletema newz.dk havde på i tidernes morgen, et snefalds javascript som kørte hele december måned, det var super hyggeligt.
#1 Highland Park 15 år siden
Men skal vi ikke også have nogle diabolske nisser, en kalenderkonkurrence (f.eks. find dagens bagstive bony iført Rudolf-tud og lyserød plasticnissehue) og lidt animeret sne i forgrunden?
#2 Mandalae 15 år siden
#3 Highland Park 15 år siden
Nå, men hvad så med i baggrunden? Og kan vi ikke få lidt hysterisk julemuzak? Eller et animeret kalenderlys ude i venstre eller højre side (der er jo masser af plads).
#4 DarkLight 15 år siden
#5 Mandalae 15 år siden
Af samme grund kommer der heller ikke musik :p .. vi kan lave en liste over favorit julenumre, som du så kan lytte til mens du surfer rundt :p
#6 elwood 15 år siden
Men ja det ser sku godt ud med logo'et
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7 Highland Park 15 år siden
#6: Ahh... juleelevatormusik... mmm...
Det har godt nok ikke noget med julen at gøre men skidt:
[url= music for Star Wars[/url]
#8 Kruse 15 år siden
#9 mvejen 15 år siden
#10 elwood 15 år siden
et snefalds javascript som kørte hele december måned, det var super hyggeligt.
Mandalae fik lige et hjertetilfælde tror jeg 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"