Når jeg trykker på en anmeldelse fra forsiden eller andre steder, så dukker fanebladet op med enten DVD eller biograf, men der er ikke noget tekst nedenunder!!
Så lige nu kan jeg ikke læse anmeldelserne på siden. Er jeg den eneste med det problem?
Jeg vil gætte på det er fordi fu bruger Internet Explorer 6 eller noget i den dur? Jeg har samme problem med nogle af mine computere som netop er IE 6. Filmz 3.0 understøtter ikke disse ældre browsere.
Ja, det er fint nok alt sammen. Nu kan man jo bare ikke altid sidde ved en PC, hvor man selv har administratorrettigheder og dermed selv installere en ny browser.
Og det er da ikke særlig hensigtsmæssigt, hvis hjemmesiden er lavet således, at en af de mest anvendte browser ikke kan vise den korrekt. Men jeg må jo bede administrator på arbejdet om at opgradere til IE7
IE6 er jo håbløst forældet på alle måder og man kan jo ikke blive ved med at forvente at folk laver sider der understøtter den, da det kræver et stort ekstraarbejde.
Men kan du ikke leve uden Filmz mens du er på job/uddannelse og er IT-afdelingen ikke villig til at dræbe den gamle, usikre browser, så kan du benytte Firefox Portable:
Der er omkring 12 % af Filmz' brugere, der bruger IE 6.0, og det tal er hurtigt faldende. Grunden til at Filmz 3.0 ikke understøtter IE 6.0 er, at det ikke vil kunne betale sig for koderne at lægge en masse arbejde i det i forhold til, hvor længe browseren stadig vil blive brugt. Flere af sidens nye funktioner vil desuden generelt være for "nye" til at kunne fungere korrekt i IE 6.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#1 filmz-X-hund 16 år siden
Så lige nu kan jeg ikke læse anmeldelserne på siden. Er jeg den eneste med det problem?
mvh
#2 Patriarch 16 år siden
#3 colocho 16 år siden
#4 filmz-X-hund 16 år siden
Og det er da ikke særlig hensigtsmæssigt, hvis hjemmesiden er lavet således, at en af de mest anvendte browser ikke kan vise den korrekt. Men jeg må jo bede administrator på arbejdet om at opgradere til IE7
mvh
#5 dyg 16 år siden
#6 filmz-Kadann 16 år siden
IE6 er jo håbløst forældet på alle måder og man kan jo ikke blive ved med at forvente at folk laver sider der understøtter den, da det kræver et stort ekstraarbejde.
Men kan du ikke leve uden Filmz mens du er på job/uddannelse og er IT-afdelingen ikke villig til at dræbe den gamle, usikre browser, så kan du benytte Firefox Portable:
http://portableapps.com/apps
Den skal ikke installeres for at køre og kan endda smides på en USB-stick, så du har den med overalt.
#7 chandler75 16 år siden