Syns jeg ser en tendens til at filmz vinderne er folk der kun har oprettet en konto for at være med i konkurrencerne, dvs. ingen indlæg, ingen noget som helst oprettet.
Ville det ikke være mere "fair" at kun kunne vinde hvis man var aktiv bruger af dette site?
Det kommer an på, hvordan du definerer aktiv bruger? Der er jo kun en lille del af Filmz' besøgende, der fx. bruger forummet regelmæssigt eller indsender nyheder.
Filmz har 100.000 unikke brugere om måneden, og det er måske 5-10 %, der bruger forummet på ugentlig basis (uden nødvendigvis at deltage i diskussionerne).
Dog tror jeg, at der er en god sandsynlighed for, at de, der deltager i konkurrencerne, også bruger sitet til at læse nyheder, anmeldelser osv., og det er vel også aktive brugere?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#1 chronaden 15 år siden
Ville det ikke være mere "fair" at kun kunne vinde hvis man var aktiv bruger af dette site?
#2 chandler75 15 år siden
Filmz har 100.000 unikke brugere om måneden, og det er måske 5-10 %, der bruger forummet på ugentlig basis (uden nødvendigvis at deltage i diskussionerne).
Dog tror jeg, at der er en god sandsynlighed for, at de, der deltager i konkurrencerne, også bruger sitet til at læse nyheder, anmeldelser osv., og det er vel også aktive brugere?