Jeg vil ikke lave en lang tråd, hvor der bliver brokket eller rost. Så jeg gør det så kort som overhovedet muligt. Er konkurrencerne gået i stå? If so - Why?
Mvh Steffen
Ta' gerne og screenshot min kommentar. Virker perfekt som wallpapers!
Der har været nogle ændringer på redaktionen samt en masse andre problemer, der har sat en bremse på mængden af konkurrencer. Vi bestræber os dog på at få det hele op i gear igen. Hvornår, helt præcis det sker, skal dog ikke kunne siges.
Anmeldelsen... jeg troede da du sku anmelde den på filmz, eller også får i Benway til det, som anmelder den som en surrealistisks skæbne historie, om flammen og dens hårde vilkår, mens han dvæler ved den meget rolige kamera føring, og lyset der får det hele til og gå op i en højere enhed :)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ah... Søren Ryge... den mand kunne lave en livetransmitteret maratonudsendelse om en snegls møjsommelige rejse over en græsplæne, og jeg ville stadig være tryllebundet.
#1 SteffenO 11 år siden
Jeg vil ikke lave en lang tråd, hvor der bliver brokket eller rost. Så jeg gør det så kort som overhovedet muligt. Er konkurrencerne gået i stå? If so - Why?
Mvh Steffen
#2 kasperfmn 11 år siden
Der har været nogle ændringer på redaktionen samt en masse andre problemer, der har sat en bremse på mængden af konkurrencer. Vi bestræber os dog på at få det hele op i gear igen. Hvornår, helt præcis det sker, skal dog ikke kunne siges.
#3 elwood 11 år siden
Oversat: vi har sendt Johan ned i Tiger for at købe DVD'er ind til de næste konkurrencer, se frem til titler som Pejsen Vol 2 BD Edition.
Beroligende bølger fra skagen, samt Due Pasning med Søren Rye.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 The Insider 11 år siden
#5 elwood 11 år siden
#6 The Insider 11 år siden
http://www.amazon.com/Fireplace-3D-Blu-ray-Region-...
#7 johnny_newz 11 år siden
#8 elwood 11 år siden
Anmeldelsen... jeg troede da du sku anmelde den på filmz, eller også får i Benway til det, som anmelder den som en surrealistisks skæbne historie, om flammen og dens hårde vilkår, mens han dvæler ved den meget rolige kamera føring, og lyset der får det hele til og gå op i en højere enhed :)
#9 The Insider 11 år siden
#10 Highland Park 11 år siden