Gravatar

#1 Mose 12 år siden

Hej Filmz'ere,

Jeg besøger flere gange dagligt siden her, for at få en dosis filmnyheder.

Men jeg må erkende at irritationen er blevet relativt stor for hvert besøg. I forhold til mange andre sider, hvor der er endnu mere på forsiden, så er Filmz.dk meget langsom. Umiddelbart virker det til at være de her 'dele'-funktioner som er længere om at indlæses end resten af siden. Altså Facebook, Twitter og lignende som er i bunden af hver nyhed.

Er det noget der er fokus på at forbedre? Stort set alle nyhedssider har disse nu om dage, men det er kun her jeg oplever at det kører så langsomt. Desværre.
Gravatar

#2 MOVIE1000 12 år siden

Jeg oplever det samme. Skærmen eller hele computeren fryser i op til 10 sekunder før jeg kan gøre noget som helst igen.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3 Slettet Bruger [873859955] 12 år siden

Jeg oplevede noget af det samme mht. Facebook på et tidspunkt og endte med at blokere for den specifikke adresse i min hosts-fil på computeren og adblocke billederne.

Jeg har dog ikke oplevet det på det seneste, men det er sjældent, at jeg går ind via forsiden.
Gravatar

#4 johnny_newz 12 år siden

Det er en diskussion, der "dukker op" en gang imellem. Dog har jeg ikke selv de problemer, og jeg tror ikke, at det er "dele"-funktionerne der gør det. På newz.dk fandt vi ud af, at der kan være et problem, når man i sine brugerindstillinger har valgt mange nyheder på forsiden (mener det var +20), og her kunne der være nogle sekunders ventetid længere end normalt.

Har du mulighed for noget Firebug eller lign., så du kan se hvad det er der trækker tiden?

Skriv ny kommentar: