Gravatar

#11 Mandalae 15 år siden

#10,

Hehe..

Jeg forstår simpelthen ikke hvordan den fejl opstår..

Jeg har lige prøvet med en gammel version af firefox på windows og nu den nyeste version på windows, samt den nyeste version på mac.

Jeg kan ikke få fejlen til at forekomme. Er det noget der lige er sket eller har det været der længe? :)

Har du lige installeret et eller andet nyt og så skete det eller?

Ved du hvilken opløsning din skærm kører? :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#12 davenport 15 år siden

Nu går den igen på alle sider. Har sendt dig en mail igen.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#13 Mandalae 15 år siden

#12,

Det er stadig underligt..

Du har lige opdateret din firefox så du nu har den nyeste, ikke? - Hvilken skærmopløsning har du? :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#14 davenport 15 år siden

1280x1024 såvidt jeg kan se.. Kan det passe?

Jo jeg har opdateret til 3.5 nu, men det hjalp ikke. Som på det nye billede jeg har sendt dig, så står det der "indsend nyhed" med gult på alle mine filmz sider.

Meget mystisk!
Gravatar

#15 Mandalae 15 år siden

#14,

Er det blevet fixet nu?
Gravatar

#16 davenport 15 år siden

Ja! Det ser fint ud nu. Hvad gjorde du lige?
Gravatar

#17 Mandalae 15 år siden

#16,

Jeg fjernede bare et par pixels fra hvert menupunkt.. Det irriterer mig stadig dog, for det er ikke løsningen, jeg kan bare ikke rigtig finde ud af hvorfor det går galt, kun for dig :p

Jeg må undersøge det lidt mere, men i det mindste virker det hos dig nu.
Gravatar

#18 davenport 15 år siden

Tak :)
Bare det så ikke fucker det op for alle andre ;)
Gravatar

#19 Mandalae 15 år siden

#18,

Det gør det ikke, menupunkterne fylder bare lidt mindre, så det er ikke helt så pænt men jeg skal nok få det løst ordentligt, jeg skal bare først finde ud af at reproducere din fejl :)
Gravatar

#20 lagoni 15 år siden

Jeg forstår ikke helt hvad fejlen var, må man af ren nysgerrighed ikke få lov til at se billedet af det? :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: