Jo jeg har opdateret til 3.5 nu, men det hjalp ikke. Som på det nye billede jeg har sendt dig, så står det der "indsend nyhed" med gult på alle mine filmz sider.
Meget mystisk!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg fjernede bare et par pixels fra hvert menupunkt.. Det irriterer mig stadig dog, for det er ikke løsningen, jeg kan bare ikke rigtig finde ud af hvorfor det går galt, kun for dig :p
Jeg må undersøge det lidt mere, men i det mindste virker det hos dig nu.
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Det gør det ikke, menupunkterne fylder bare lidt mindre, så det er ikke helt så pænt men jeg skal nok få det løst ordentligt, jeg skal bare først finde ud af at reproducere din fejl :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
#11 Mandalae 15 år siden
Hehe..
Jeg forstår simpelthen ikke hvordan den fejl opstår..
Jeg har lige prøvet med en gammel version af firefox på windows og nu den nyeste version på windows, samt den nyeste version på mac.
Jeg kan ikke få fejlen til at forekomme. Er det noget der lige er sket eller har det været der længe? :)
Har du lige installeret et eller andet nyt og så skete det eller?
Ved du hvilken opløsning din skærm kører? :)
#12 davenport 15 år siden
#13 Mandalae 15 år siden
Det er stadig underligt..
Du har lige opdateret din firefox så du nu har den nyeste, ikke? - Hvilken skærmopløsning har du? :)
#14 davenport 15 år siden
Jo jeg har opdateret til 3.5 nu, men det hjalp ikke. Som på det nye billede jeg har sendt dig, så står det der "indsend nyhed" med gult på alle mine filmz sider.
Meget mystisk!
#15 Mandalae 15 år siden
Er det blevet fixet nu?
#16 davenport 15 år siden
#17 Mandalae 15 år siden
Jeg fjernede bare et par pixels fra hvert menupunkt.. Det irriterer mig stadig dog, for det er ikke løsningen, jeg kan bare ikke rigtig finde ud af hvorfor det går galt, kun for dig :p
Jeg må undersøge det lidt mere, men i det mindste virker det hos dig nu.
#18 davenport 15 år siden
Bare det så ikke fucker det op for alle andre ;)
#19 Mandalae 15 år siden
Det gør det ikke, menupunkterne fylder bare lidt mindre, så det er ikke helt så pænt men jeg skal nok få det løst ordentligt, jeg skal bare først finde ud af at reproducere din fejl :)
#20 lagoni 15 år siden