Gravatar

#1 davenport 15 år siden

Når jeg er på "anmeldelser", er "indsend nyhed" hoppet ned hvor BluRay knappen er, hvilket betyder at jeg ikke kan trykke på BluRay.
Bruger FF
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 Mandalae 15 år siden

#1,

Kan jeg ikke få dig til at sende mig et screenshot på [email protected] eller poste et link til det her i forummet?

Jeg kan ikke selv fremprovokere fejlen i Firefox 3.5

Hvilken version af Firefox bruger du?
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#3 davenport 15 år siden

Det vil jeg meget gerne, men ved ikke hvordan man tager et screenshot. Ved heller ikke hvad version... (noooooooob!!!)
Gravatar

#4 Mandalae 15 år siden

Hvis du bruger windows har du en knap der hedder prnt scrn eller noget lignende, på dit tastatur :)

Efter du har trykket på den bør du kunne kopiere et billede ind i en mail ved at trykke CTRL+V :)

Versionen kan jeg måske gennemskue ud fra billedet :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#5 davenport 15 år siden

Tak for det :)
Nu er det sendt og jeg lærte lidt i dag ;)
Gravatar

#6 Mandalae 15 år siden

#5,

Det er mig der takker, jeg kigger på det så snart jeg modtager billedet :)
Gravatar

#7 davenport 15 år siden

Den er vedhæftet mailen som et word dokument, dog i open office, håber du kan læse den?
Gravatar

#8 Mandalae 15 år siden

#7,

Det skulle ikke være noget problem, jeg bruger selv NeoOffice :)
Gravatar

#9 Mandalae 15 år siden

Hm det ser godt nok underligt ud.. Jeg kigger lige på det. I mellemtiden kan du bruge det her link til at se blu-ray anmeldelser: http://filmz.dk/anmeldelser#reviewtab11 :)
Gravatar

#10 davenport 15 år siden

Tak. Jeg fik også næsten abstinenser ;D

Skriv ny kommentar: