Gravatar

#21 HonoDelLoce 15 år siden

Blandt andet #20 :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#22 Mandalae 15 år siden

#20,

Sådan som sitet er bygget op er det meget besværligt at skulle lave den omtalte funktion.

At skelne mellem forskellige typer af interne links kan ikke lade sig gøre som det er nu. Derfor er det kun blevet gjort på eksterne links, som jeg også har skrevet tidligere.

Udover det vil jeg holde fast i min tidligere udtalelse om at der er for få der vil benytte det til at det bliver en realitet.
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#23 HonoDelLoce 15 år siden

Nu er det jo ikke fordi at vi skal komme ind på en længere programmeringsdebat, men sådan som jeg forstår det, så er det normale når man laver et forum, at debat-oversigterne er kodet for sig selv - og derfor skal der blot indhugges lidt kodning i debatoversigterne for, at det kun er de links, der åbner i nyt vindue/tab/fane whatever :)

Så enten koder i tingene som ingen andre - hvilket dog virker ret dumt.. Ellers taler vi forbi hinanden :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#24 Mandalae 15 år siden

#23,

Men når jeg nu, som programmør på Filmz siger at sådan er det ikke på Filmz, så vælger du at tro at jeg lyver? :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#25 HonoDelLoce 15 år siden

Hvor i alverden får du dog sådan noget sludder fra ?
Gravatar

#26 Syndrome 15 år siden

Altså.. Nu kan jeg selvfølgelig ikke snakke for alle kode-sprog der findes, men hvis man tager simpel ASP, vil det da kun være et spørgsmål om én "if" sætning omkring links i debat-oversigten (hvis man altså vil have 2 funktioner), og en tilføjelse af fx. "target="_blank""..

Er det pga. ajax det bliver besværligt?

Som sagt, har jeg ikke den store indsigt i hvordan filmz er programmeret, men.. i mit hovede virker det bare som en meget simpel ting.. :)
danielbloch.dk

Skriv ny kommentar: