Fedt at se at der er kommet en mulighed for at nyhedslink åbner i et nyt vindue. Det kunne være fedt hvis der også kom den samme mulighed i forummet (notch notch) ;)
Jeg ved det har været oppe før, men jeg er igen enig med ovenstående. Jeg kan ikke se nogen grund til ikke at åbne links i et nyt faneblad så man kan fortsætte med at surfe Filmz.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Jeg er klar over, at man kan omgå dette på flere måder, men er der nogen, der kan give mig en grund til at links ikke skulle åbnes i en ny tab som standard?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#8, sjovt du nævner "ordentligt". For det er, så vidt jeg ved, udbredt at ordentlig webdesign er når links ikke pludselig åbner i nye vinduer. Det skal være brugerens valg og ikke tvungen. Specielt ikke når det er samme side man roder rundt med. Jeg kunne forstå hvis man bevægede sig eksternt.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jeg kan huske at jeg nævnte det under beta-perioden og fik en eller anden lang forklaring om at det nu er standard at åbne i det samme vindue, fordi websider ikke må tvinge folk til at åbne et nyt vindue.
Jeg synes dog stadig det er irriterende, især hvis man klikker på et link i forummet, når man så går tilbage, så er alle indlæg læst og så skal man til at lede efter hvor man var. Derfor er jeg begyndte at højre klikke og åbne i nyt vindue.
#1 duuk74 15 år siden
Det kunne være fedt hvis der også kom den samme mulighed i forummet (notch notch) ;)
#2 Spanner 15 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#3 DarkLight 15 år siden
#4 kasperfmn 15 år siden
#5 duuk74 15 år siden
Jeg kunne jo også bare højreklikke linket og "åbn i nyt faneblad"
#6 Spanner 15 år siden
#7 kasperfmn 15 år siden
#8 Spanner 15 år siden
#9 DarkLight 15 år siden
#10 tiany 15 år siden
Jeg synes dog stadig det er irriterende, især hvis man klikker på et link i forummet, når man så går tilbage, så er alle indlæg læst og så skal man til at lede efter hvor man var. Derfor er jeg begyndte at højre klikke og åbne i nyt vindue.