Gravatar

#1 HonoDelLoce 15 år siden

Jeg bruger både filmz på min stationære, bærbare og telefon.. Alle tre steder var auto-login'en "fejlet", så jeg måtte op og taste informationerne ind igen..

På den stationære skulle det til 3 gange, på den bærbare ligeledes 3 gange og på telefonen 2..

Kan det skyldes det noget opdatering eller noget andet?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2 MOVIE1000 15 år siden

tror det er fordi du bruger forskellige computere, den bliver vidst kun automatisk gemt login hvis det er en og samme computer, det har jeg prøvet før
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3 HonoDelLoce 15 år siden

Nu har jeg alligevel brugt filmz dagligt på minimum to computere, og har aldrig prøvet det før..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4 TP-DK 15 år siden

Det er kun få gange auto-login virker for mig, og de fleste gange skal jeg klikke på log in to gange før jeg er logget ind.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#5 dyg 15 år siden

Jeg har jævnligt (med et par måneders mellemrum) oplevet problemerne, men har ikke spekuleret nærmere over det. Eftersom jeg regelmæssigt logger ind fra 4-5 forskellige maskiner, så har jeg tænkt, at det evt. kunne være en "sikkerhedsfeature", der måske ikke virker helt som den skal.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6 Mandalae 15 år siden

Der er en sikkerhedsfeature som vist er lidt faulty.

Vi checker hvilken IP man kommer fra, og man kan registrere op til 5. Hvis man bruger mere end 5 computere fra forskellige IP'er vil man opleve fejlen.

Som sagt er den dog lidt faulty, så den kan godt finde på at gøre det hvis man blot skifter IP en enkelt gang. Det har ikke været muligt at finde og rette fejlen endnu, men det er en known bug.
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#7 HonoDelLoce 15 år siden

Men hvordan kan det så være at der nogle gange skal minimum 2 (og ofte flere) gange til, før man bliver logget ind?

Når man (læs: jeg ;) ) klikker på "login" reloader den godt nok siden - men er stadig ikke logget ind.. Så må jeg prøve igen..
Gravatar

#8 Doom 2: Hell on Earth 15 år siden

Siden den nye version af Filmz virker autologin slet ikke mere uanset hvilken computer jeg anvender. Heldigvis logger jeg ikke ind særlig tit.
Doctor Last Warning
Gravatar

#9 Mandalae 15 år siden

#7,

Hvis der skal 2 gange til kan det være pga et cache issue vi har. Du bliver sandsynligvis logget på, men du kan ikke se det fordi forsiden er blevet cachet. Hvis du blot reloader siden eller går til en anden side vil det sikkert virke.

Hvis der skal mere end 2 gange til vil jeg skyde på at din cookie har været i stykker og derfor skulle overskrives første gang. Det burde ikke være nødvendigt, men som sagt tidligere er der nogle lidt underlige problemer med loginsystemet, som er svært at teste pga at det er meget inkonsekvent :)

Jeg kan dog fortælle at der kommer en løsning på alle login problemerne inden for nogle måneder.
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#10 HonoDelLoce 15 år siden

Det er skam heller ikke noget deal-breaking :)

Undrede mig bare lige over at det skete på alle 3 steder samme dag :)

Skriv ny kommentar: