Jeg ved ikke om alle oplever, at man ikke modtager en mail ved svar på et indlæg her på Filmz! Jeg får i hvert fald aldrig en email, når der svares på et indlæg jeg har oprettet - og der er sat flueben!
#6: Argh! Naturligvis! :D Jeg ved ikke hvorfor, men jeg læste #4 som om, at isteen skrev "... at man kunne få en e-mail, hver gang der er kommet en ny besked i ens indbakke." Det er den funktion, jeg mente, at jeg savner på Filmz. Bestemt ikke det andet! ;)
Det kan slås til inde i indstillinger. Det er en checkbox du bare checker af og vupti så får du emails hver gang du får en pm. Mailen kommer til den adresse du har oplyst i dine brugerinfo.
God weekend ;)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Det kan slås til inde i indstillinger. Det er en checkbox du bare checker af og vupti så får du emails hver gang du får en pm. Mailen kommer til den adresse du har oplyst i dine brugerinfo.
#1 isteen 15 år siden
Kan dette rettes?
#2 Steffan Rasmussen 15 år siden
#3 chandler75 15 år siden
#4 isteen 15 år siden
Okay!
Jeg var af den opfattelse at man kunne få en email, hver gang der var svar i en tråd.
Det får man de fleste andre steder
#5 Highland Park 15 år siden
#6 gi-jones 15 år siden
#7 Highland Park 15 år siden
Jeg ved ikke hvorfor, men jeg læste #4 som om, at isteen skrev "... at man kunne få en e-mail, hver gang der er kommet en ny besked i ens indbakke."
Det er den funktion, jeg mente, at jeg savner på Filmz. Bestemt ikke det andet! ;)
#8 Mandalae 15 år siden
Den feature har du nu.
God weekend ;)
#9 Highland Park 15 år siden
Du er sgu hurtig og effektiv. Det må jeg sige.
Herligt! Tak for den nye feature. Den er hermed i brug.
Også god weekend herfra. :)
#10 isteen 15 år siden
Fremrande