Gravatar

#1 Morpheus 10 år siden

Hej

Jeg var en af de heldige vindere i Prisoners konkurrencen. Fik mailen om at jeg havde vundet billetterne d. 8-12-13 og jeg ville modtage dem indenfor 10 dage, altså senest d. 20-12-13

Den 28-12-13 havde jeg stadig ikke modtaget noget, så jeg skrev en mail om det. Jeg har stadig ikke fået hverken billetter eller svar på min mail.

Hvad sker der for Filmz/filmselskaberne? Filmen kan jo ikke blive ved med at gå i bio og så er præmien jo bare spildt. Kan læse mig frem til på forum at det langt fra er første gang det er sket.

En Admin der kan finde ud af noget?
Gravatar

#2 Morten Vejlgaard Just 10 år siden

#1 Jeg vender det straks med den ansvarlige for konkurrencer.
Gravatar

#3 Morpheus 10 år siden

Fedt tak:)

Dejligt med hurtig respons.
Gravatar

#4 Morpheus 10 år siden

Nogen fremskridt?

Ifølge nfbio.dk går filmen 2 dage mere og det vil sige jeg ikke kan nå at se den på fribilletterne.

Nu ved jeg ikke om fejlen ligger ved jer eller filmselskabet (hvilket jeg hælder mest til), men kunne det være det kunne blive til et par fribilletter til hvilken som helst film i stedet eller er det helt udelukket?
Jeg ved godt det er en gratis ting at vinde en præmie, men det er squ for dårligt når man ikke kan nå at bruge den.
Gravatar

#5 johnny_newz 10 år siden

Vi har desværre ikke modtaget billetterne til filmen endnu - må på een eller anden måde være forsvundet i posten... Det sker - ikke jævnligt - men desværre enkelte gange over året. Normalt får vi også rykket for dem, men der er desværre intet dukket op.

Vi (jeg) arbejder på at få nogle andre billetter hjem, skal nok lige skrive her når det er på plads.

Beklager bøvlet - men som sagt skal vi nok sende erstatningsbilletter frem til Jer.
Gravatar

#6 Morpheus 10 år siden

Mange tak for svaret.

Som jeg regnede med, lå fejlen ikke ved jer. Er dog også ved at have fundet mange præmier gennem Filmz og der plejer aldrig at være fejl.

Jeg takker igen for arbejdet :)
Gravatar

#7 Morpheus 10 år siden

Nogen fremskridt? :)
Gravatar

#8 johnny_newz 10 år siden

Nej desværre. Men skal nok få det på plads hurtigst muligt. Holder Jer opdaterede når det hele falder på plads, og sender besked direkte i mailboksen..

Skriv ny kommentar: