Gravatar

#1 lassenr1 7 år siden

Hejsa.

Ved ikke om der er bid her i gruppen men prøver :-)

Jeg er en aktiv spiller i spillet GTA 5, og er stifter af en rollespils gruppe hvor jeg sidder og laver lidt små roller til spillerne, vi har spillet de sidste 3-4 mdr og gruppen er oppe på små 200 medlemmer. Jeg vil nu tage det til the next Level og lave en film serie hvor hvert afsnit varer 3-5 min pr afsnit.

Det er så her jeg vil spørge om hjælp.... Tænkte at der måske var en studerende eller en anden som ville hjælpe med at skrive en manus, finde på roller samt historie til det her projekt.

I GTA er der en funktion som hedder rockstar editor som er en film funktion med rigtig mange muligheder med alt fra lys sammensætning til frie kamera vinkler, lyd osv osv, og det kan jeg godt finde ud af, kan ikke så godt finde ud af det med roller osv, men vil rigtig gerne lære det :-)


Er du med på ideen så skriv endelig til mig, har så mange ideer i hovedet er bare ikke så go til at få dem ned på papir eller skrift :-)
Gravatar

#2 Geekalot 7 år siden

Skal du gentage dine posts ?
Gravatar

#3 lassenr1 7 år siden

Nej slet ikke postede den første forkert men kan ikke finde ud af at slette den :-(
Gravatar

#4 Geekalot 7 år siden

:) Man kan ikke slette igen, kun eliten der kan det herinde :)
Gravatar

#5 lassenr1 7 år siden

Nå for dælen.....

Skriv ny kommentar: