Gravatar

#1 davenport 11 år siden

Nu ved jeg ikke om det er svært at lave, men jeg tænkte om man ikke kunne indføre det samme som på Facebook i Filmz i fanebladet.
Hvis der er nogen der har kommenteret noget man har skrevet, kan man se det i fanebladet i parentes ex: Facebook (3).
Jeg har tit en masse faner åbne, og det kunne være rart med den feature.

Kan det ske?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 stoffer 11 år siden

Det har jeg faktisk også tænkt kunne være rart. Filmz, make it happen!
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#3 DarkLight 11 år siden

Hvad mener du helt nøjagtig med at kommenterer noget man har skrevet? At man er blevet quotet?
I så fald, hvordan skal man adskille en quote fra et almindelige indlæg som bare indeholder ens navn?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 davenport 11 år siden

Bare at der er et nyt indlæg man er en del af.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5 DarkLight 11 år siden

Ah :) Lyder som en god idé. Frygter bare at det altid vil være stressende højt :D
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6 davenport 11 år siden

Jo jo, men man sidder her jo alligevel ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#7 Slettet Bruger [1280403471] 11 år siden

DarkLight (5) skrev:
Ah :) Lyder som en god idé. Frygter bare at det altid vil være stressende højt :D


Det kan måske minimere dedér diskussioner på mange sider, hvor folk basalt siger det samme igen og igen. :)
Gravatar

#8 DarkLight 11 år siden

davenport (6) skrev:
Jo jo, men man sidder her jo alligevel ;)


Det er sandhed der kommer ud af din mund :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#9 HelmerJ 11 år siden

Er det ikke den oversigt du får når du klikker på forum knappen, bare uden (tal) personligt har jeg et vindue med, alle tråde der postes i, og et vindue mere, med alle de tråde jeg følger med i, hvori den sidste tråd postet i står først

OT, @ Davenport, har du modtaget din præmie, for flest åbne faneblade på samme tid, i én browser?
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#10 davenport 11 år siden

Den er på vej fra ejerne af Internettet..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: