Gravatar

#11 MMB 11 år siden

utyske (10) skrev:
#8 -

Jamen, jeg beklager da, hvis min stærkt subjektive mening har såret nogle følelser, men jeg anser Safari som noget bras, præcis ligesom jeg aner iOS for at være bras, baseret på oplevelser med en iPad igennem 7-8 måneder. :)


Ok, men hvorfor?
Gravatar

#12 tiany 11 år siden

Tommy Kristensen (4) skrev:

På min iPhone og iPad, der bliver det jeg har skrevet i indlægsfeltet slettet hvis jeg hopper mellem tabs/sider i browseren, og hvis jeg trykker delete - for at slette et bogstav - så sletter den hver evig eneste gang to bogstaver... Pænt irriterende. Tænkte det måske var en generel iOS ting - men det sker kun på Filmz' forum.


HA! Jeg troede det var min Ipad, der var et problem med, men når du oplever fuldstændig det samme, så må det jo være filmz :D
Valar morghulis
Gravatar

#13 Slettet Bruger [3771546174] 11 år siden

Foeller (11) skrev:
Ok, men hvorfor?


Selv på en helt nyopsat iPad, oplevede jeg gang på gang, at Safari crashede, hvis jeg havde flere end én tab åben og uanset hvilke sider det drejede sig om. Jeg besøgte en del ikke-mobile sites og i alle tilfælde, var der altid problemer med at få dem vist bare nogenlunde fornuftigt, bl.a. et site hvor baggrundsfarven ændrede sig helt tilfældigt fra besøg til besøg, indtil den endelig landede på sort, så jeg slet ikke kunne læse teksten. Til trods for flere forsøg på at rydde cache o.s.v., fik jeg aldrig løst det problem - for at nævne et par eksempler.

Man kan ikke argumentere imod iOS brugeroplevelse, altså at apps generelt åbner ret hurtigt, kører forholdsvis smooth o.s.v., men det er også ca. der den positive oplevelse stoppede for mig. App-storen er uoverskuelig, brugerfladen føles gammeldags og muligheden for at give ens iPad et bare nogenlunde personligt præg er slet ikke tilstede. Faktisk føles det lidt som at have brugt et moderne OS og så blive smidt tilbage til en Windows 3.11. Den største mangel er dog ægte multitasking - jeg brugte primært min iPad til at læse tegneserier på, hvilket også er grunden til, at jeg endte med at beholde den i så lang tid, men det var dog virkelig irriterende at købe en stak tegneserier og så blot sidde og vente på, at de blev downloaded, fordi hvis man forsøgte at lave noget andet, så fortsætter ens download ikke i baggrunden, den stopper bare.

Jeg kunne sikkert finde på flere eksempler, men det er blot nogle af problemerne, jeg kan komme på lige nu.

Skriv ny kommentar: