Gravatar

#1 Juhler 11 år siden

Hej Filmz

Nu har smartphonen snart været på markedet i et par år efterhånden, og jeg syntes godt nok filmz.dk er tung at trække på en mobil.

Har i nogen planer om inden for det næste stykke tid at lancere et mobil site? For det syntes jeg godt nok mangler!
Gravatar

#2 Slettet Bruger [3771546174] 11 år siden

I lyset af, at filmz kører på samme base som newz gør, kan det undre mig en del, at der ikke er dukket en mobil udgave op, da newz jo primært taler til computernørder.

Når det er sagt, må jeg nok erkende, at jeg ikke har de store problemer med filmz fra hverken min mobil eller de tablets, jeg har prøvet.
Gravatar

#3 Juhler 11 år siden

Har dog som sådan set heller ikke noget propblem med det, men ville bare nemme navigeringen en del, og lige ledes mindske den mængde data der skal hentes.

Ja det undrer også mig at newz.dk ikke for lang tid siden har fået et mobilsite, man kan jo håbe at de kommer på samme tid snart! :-)
Gravatar

#4 Tommy Kristensen 11 år siden

#2: Der er f.eks flere trailers der ikke virker på filmz.dk når man bruger mobil - og at skrive forumindlæg kan være lidt af en prøvelse i ny og næ.

På min iPhone og iPad, der bliver det jeg har skrevet i indlægsfeltet slettet hvis jeg hopper mellem tabs/sider i browseren, og hvis jeg trykker delete - for at slette et bogstav - så sletter den hver evig eneste gang to bogstaver... Pænt irriterende. Tænkte det måske var en generel iOS ting - men det sker kun på Filmz' forum.

Gravatar

#5 Slettet Bruger [3771546174] 11 år siden

#4 -

Nu er det måske mig der er lidt underlig, men jeg har ikke nødvendigvis behov for at skrive store romaner fra en touchscreen og jeg finder trailere en kende mere spændende, når de bliver vist på en stor skærm, så måske er det derfor, jeg ikke har store problemer med filmz på mobile enheder. :)

Bortset fra det, har jeg nu ikke oplevet de problemer du beskriver på iOS, men jeg brugte så oss' Chrome, ikke dendér undskyldning af en browser, der følger med. :)
Gravatar

#6 MMB 11 år siden

utyske (5) skrev:
Bortset fra det, har jeg nu ikke oplevet de problemer du beskriver på iOS, men jeg brugte så oss' Chrome, ikke dendér undskyldning af en browser, der følger med. :)


Er det, hvad man kalder biased?
Gravatar

#7 Slettet Bruger [3771546174] 11 år siden

Foeller (6) skrev:
Er det, hvad man kalder biased?


Hvad? At man kan konstatere, at én browser virker bedre end en anden? :)
Gravatar

#8 MMB 11 år siden

utyske (7) skrev:
Hvad? At man kan konstatere, at én browser virker bedre end en anden? :)


Men Safari er jo rent faktisk hurtigere: http://www.maclife.com/article/news/face_chrome_vs...

Jeg har i hvert fald svært ved at se, at det skulle være en undskyldning af en browser...
Gravatar

#9 kasperfmn 11 år siden

Som det ser ud lige nu, så er der desværre hverken tid eller penge til, at vi kan udvikle en mobilversion af siden, selvom det selvfølgelig står på vores to-do-liste.
Gravatar

#10 Slettet Bruger [3771546174] 11 år siden

#8 -

Jamen, jeg beklager da, hvis min stærkt subjektive mening har såret nogle følelser, men jeg anser Safari som noget bras, præcis ligesom jeg aner iOS for at være bras, baseret på oplevelser med en iPad igennem 7-8 måneder. :)

Skriv ny kommentar: