Gravatar

#1 Mandalae 16 år siden

Hej kære brugere,

Nu har vi lavet lidt nyt igen.

Det er nu blevet muligt at logge på Filmz med din facebook konto via facebook connect.

Det bør fungere meget smertefrit og nemt ved at man blot klikker på facebook connect knappen i login boksen og herefter følger instrukserne.

Hvis der er spørgsmål eller kommentarer er de som altid velkomne :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#2 Bony 16 år siden

Det virker sådan lige overordnet meget smart, men hvad er det helt præcist? Hvordan sendes oplysningerne frem og tilbage? Bliver profilen her på Filmz opdateret med oplysningerne fra Facebook, eller dukker indlæg skrevet herinde på Filmz, så op på Facebook..? Tror ikke helt jeg forstår meningen med tiltaget. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3 Mandalae 16 år siden

#2,

Vi henter ingen personlige data fra facebook og vi sender intet af hvad der står her på Filmz.

Det er udelukkende for at gøre det nemmere for folk at logge ind så de ikke behøves huske både et Facebook login og et Filmz login :)

Vi håber desuden også at tiltaget vil få flere til at oprette brugere herinde da det også er meget nemmere på den måde.

Der er muligheder for at interagere med facebook, men vi har ikke implementeret noget af det endnu, og hvis vi gør vil det hele naturligvis blive valgfrit.
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#4 Slettet Bruger [3438864852] 16 år siden

Hvis I vil fiske flere medlemmer, kunne det så ikke være en idé at smide det op som en nyhed? Jeg tror ikke så mange ikke-medlemmer læser med i Filmz-underforummet.
Gravatar

#5 Mandalae 16 år siden

#4,

Jeg skriver ikke nyheder, jeg ville bare informere vores eksisterende brugere om muligheden :)
Gravatar

#6 Slettet Bruger [3438864852] 16 år siden

Oh well, så kan evt. nyhedsredaktører, der læser med, tage mit forslag i betragtning, hvis de har lyst. :-)
Gravatar

#7 Mandalae 16 år siden

#6,

Jeg kan naturligvis ikke være sikker, men jeg har en mistanke om at der måske kommer en nyhed om det snarligt :p
Gravatar

#8 Slettet Bruger [3438864852] 16 år siden

Du havde ret :-)
Gravatar

#9 Mandalae 16 år siden

#8,

Pudsigt nok :p
Gravatar

#10 Bony 16 år siden

Ahh, okay.. Så forstår jeg bedre. Kunne heller ikke forstå hvis parterne kunne "dele" oplysninger. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: