JEG HAR EN KLAGE jeg følger meget i hvornår den og den dvd udkommer men det kan jeg ikke se på kommende eller på dvd er det noget som er glemt med vilge eller er det en fejl eller kan jeg bare ikke finde det
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Nårh ja, det er i øvrigt også blevet muligt at bestemme hvor mange tråde man vil vise i sin forum oversigt nu :)
Det kan indstilles i brugerprofilen :)
Smart. :)
Det ser alt sammen meget nydeligt ud Mandalae. Jeg kan især godt lide filmoversigterne med filmenes plakater. Det ser rigtig godt ud, og plakaterne er gengivet i tilpas størrelse.
Det ærgrer mig dog, at "Info" nu kun kan findes på bunden af Filmz-siden. Er der slet ikke plads til et link øverst? Jeg spekulerer lidt på, om det nu også er nødvendigt med et "På DVD"-link, når nu man kan klikke sig derind via menuen på "I biografen"-siden.
#11 MOVIE1000 15 år siden
jeg følger meget i hvornår den og den dvd udkommer men det kan jeg ikke se på kommende eller på dvd er det noget som er glemt med vilge eller er det en fejl eller kan jeg bare ikke finde det
#12 mvejen 15 år siden
#13 davenport 15 år siden
#14 filmz-Avenger- 15 år siden
Kan du ikke skifte fra "Billede" til "Liste"? Så får du datoen ude til højre :)
#15 chandler75 15 år siden
#16 Mandalae 15 år siden
Der er pt ingen DVD releaseliste i det nye, men det er muligt der er behov for det? - Er der stor efterspørgsel efter det? :)
#17 Highland Park 15 år siden
Smart. :)
Det ser alt sammen meget nydeligt ud Mandalae. Jeg kan især godt lide filmoversigterne med filmenes plakater. Det ser rigtig godt ud, og plakaterne er gengivet i tilpas størrelse.
Det ærgrer mig dog, at "Info" nu kun kan findes på bunden af Filmz-siden. Er der slet ikke plads til et link øverst?
Jeg spekulerer lidt på, om det nu også er nødvendigt med et "På DVD"-link, når nu man kan klikke sig derind via menuen på "I biografen"-siden.
#18 MOVIE1000 15 år siden
#19 MOVIE1000 15 år siden
#20 lagoni 15 år siden
Du trykker bare på 'Avanceret søgning' ved siden af søgefeltet i venstre side og sætter så hak ved 'brugere' istedet for 'alle'.