Så er der sket lidt nyt på Filmz igen. Denne gang har vi taget fat i de forskellige film lister og piftet dem gevaldigt op.
Vi synes selv det er blevet meget pænere, men kom gerne med feedback :)
Biograf billet bestillingen har også fået en ordentlig opdatering, den skulle gerne være mere brugervenlig nu og nemmere at finde :) Der er bl.a. kommet en liste over de film der går i biografen så det er hurtigere at komme ind og finde dem.
Udover det har vi også lavet en del små optimeringer så sitet som helhed gerne skulle køre bedre nu, jeg vil ikke gå i detaljer men jeg håber I kan lide det ;)
Hvis I finder fejl rundt om på sitet vil jeg meget gerne høre om det, enten her i tråden eller på [email protected].
God weekend til alle :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Når jeg trykker på en tid i en billetbestilling, så er "bestil"-knappen der kun i et splitsekund, så jeg kan ikke nå at trykke mig videre ind på bestillingssiden.
Kan muligvis være fordi jeg bruger onde onde Opera som browser, men tjek det lige.
;)
*Virker fint i IE, bare Opera, der igen er lidt dum :)
Jeg skylder måske lige at forklare at vi pt kun har aftaler med e-billet, som er alle de biografer som ikke er med i Nordisk Film's kæde - Og nu hvor Cinemaxx er kommet med der vil de heller ikke være hos os :)
Nu bør det virke i Opera også, og lidt bedre i IE :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
#1 Mandalae 15 år siden
Så er der sket lidt nyt på Filmz igen. Denne gang har vi taget fat i de forskellige film lister og piftet dem gevaldigt op.
Vi synes selv det er blevet meget pænere, men kom gerne med feedback :)
Biograf billet bestillingen har også fået en ordentlig opdatering, den skulle gerne være mere brugervenlig nu og nemmere at finde :)
Der er bl.a. kommet en liste over de film der går i biografen så det er hurtigere at komme ind og finde dem.
Udover det har vi også lavet en del små optimeringer så sitet som helhed gerne skulle køre bedre nu, jeg vil ikke gå i detaljer men jeg håber I kan lide det ;)
Hvis I finder fejl rundt om på sitet vil jeg meget gerne høre om det, enten her i tråden eller på [email protected].
God weekend til alle :)
#2 Mandalae 15 år siden
Det kan indstilles i brugerprofilen :)
#3 filmz-Avenger- 15 år siden
Når jeg trykker på en tid i en billetbestilling, så er "bestil"-knappen der kun i et splitsekund, så jeg kan ikke nå at trykke mig videre ind på bestillingssiden.
Kan muligvis være fordi jeg bruger onde onde Opera som browser, men tjek det lige.
;)
*Virker fint i IE, bare Opera, der igen er lidt dum :)
#4 Mandalae 15 år siden
Jeg tror det er pga opera.. Jeg må indrømme at jeg har glemt at teste i den men jeg kigger lige på det i løbet af i dag :)
#5 davenport 15 år siden
#6 Mandalae 15 år siden
Det gør jeg også, weekenden er bare sat af til at arbejde :p
#7 gi-jones 15 år siden
#8 gi-jones 15 år siden
#9 Mandalae 15 år siden
Fordi der kun ligger Cinemaxx og Biocity i Århus :)
#10 Mandalae 15 år siden
Jeg skylder måske lige at forklare at vi pt kun har aftaler med e-billet, som er alle de biografer som ikke er med i Nordisk Film's kæde - Og nu hvor Cinemaxx er kommet med der vil de heller ikke være hos os :)
Nu bør det virke i Opera også, og lidt bedre i IE :)