Gravatar

#1 Slettet Bruger [3021969392] 16 år siden

Halløj!

Jeg vil lægge ud med at rose den nye funktion med de amerikanske omsætningstal placeret permanent ude i siden frem for den gamle løsning, hvor de blev postet som en decideret nyhed. I like that.

Jeg har dog lige et par punkter samt spørgsmål:

1) Hvad gøres der ved danske omsætningstal? Får de bare nyheder som på den gamle side eller hvorledes?

2) Måske skulle det opstilles lidt anderledes. Som det er lige nu, ser det noget sjusket ud med opstilling af indtjeningsudviklingen i forhold til forrige uge. "(-" står på en linje, mens "43.2%)" klemmes alene ned på næste linje.

3) Vil det være muligt at tilknytte en diskussionstråd eller lignende til omsætningstallene? Det er sjældent de store diskussioner, de gamle omsætningstalsnyheder har været omdrejningspunkt for, men det kan til tider være interessant at diskutere, om en film har mulighed for at tjene nok ind ift. budgettet.

4) Og i forlængelse af 3 savner jeg, at filmens budget står på listen, som det var før.
Gravatar

#2 hmn 16 år siden

1) når vi får lavet design til det kommer de ind i samme boks, og så kan man vælge hvad man vil se med en tab

2) ja hele designet på boksen skal nok lige have en overhaling så teksterne står pænere, vi havde bare ikke tid til at gøre så meget ved den, og vores grafiker er på ferie i øjeblikket, så vi valgte at vente med den og så lave den om sammen med de danske omsætningstal

3) ja det er faktisk er godt forslag, så det smider jeg lige på todo listen så kigger vi på det når vi alligevel laver den om

4) jeg mener vi har det med i databasen, så kan godt være vi bare har glemt at liste det ud :)
Gravatar

#3 Slettet Bruger [3021969392] 16 år siden

Fornemt, mange tak. Alle svar var sådan set, hvad jeg havde håbet på.
Gravatar

#4 Mandalae 16 år siden

#2,

Vi har budgettet med i data'en, jeg fik bare aldrig rettet teksten til, da jeg ændrede det fra danske til amerikanske omsætningstal, så derfor :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.

Skriv ny kommentar: