Gravatar

#1 dyg 16 år siden

Jeg har fået et problem med en af mine overvågede tråde. Det er tråden "Hvad laver du nu? 66" der er problemer med.

Hver gang der bliver skrevet i tråden bliver timestampet opdateret i listen af overvågede tråde, men tråden bliver ikke markeret med fed.

Når jeg så åbner tråden kommer jeg til det første indlæg på den sidste forum-side, altså ikke til det første ulæste indlæg. Jeg kan heller ikke trykke på en "gå til ulæste indlæg" knap.

Det er i det hele taget som om jeg allerede har læst tråden. Problemet virker ikke til at være browser-relateret, da tråden opfører sig på samme måde både i IE7 og FF3. Lige pt har jeg kun oplevet det med den ene tråd, alle andre tråde fungerer helt normalt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2 dyg 16 år siden

Aha, problemet er løst! Da jeg lige skulle tjekke mail på min arbejds-maskine, som jeg loggede ind på via remote desktop, så var det første jeg så et browservindue. Firefox kørte med den tråd åbnet.

Jeg regnede egentligt med, at der var et timeout på den slags, men det er der så ikke.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 Skeloboy 16 år siden

Problemet er ikke løst her. Jeg har stadig en tråd, Bedøm Filmmusikken, jeg ikke kan følge med i
Gravatar

#4 Mandalae 16 år siden

Jah, jeg har også selv lagt mærke til at der er lidt problemer med det.

Jeg skal nok kigge på det :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.

Skriv ny kommentar: