I begge tilfælde skrev jeg et indlæg, hvor den sidste linie bestod af en spoilertekst. Det fungerede fint, når jeg trykkede "Indsend", men da jeg efterfølgende ville rette i de respektive indlæg, blev spoilerteksten automatisk smidt udenfor de to spoilertags, så den optrådte under dem (og dermed under der, hvor der med rødt stod "Spoiler").
Efterfølgende slettede jeg den del fra mit indlæg, da jeg ikke kunne få spoilerdelen til at fungere, men i mine rettelser kan man se, hvorledes det tog sig ud.
Nå, men jeg ville bare underrette dig om problemet. Jeg bruger IE 7 og har ikke tidligere oplevet dette problem.
Jeg prøver lige, om jeg kan genskabe det i denne tråd:
Er denne tekst omgivet af spoilertags?
Lad mig se hvad der sker...
Jep, den er god nok. Lige så snart jeg retter i indlægget, bliver spoilerteksten automatisk smidt udenfor de to spoilertags.
EDIT: Nu prøvede jeg at opdatere siden, og det lader til, at det kun ses af vedkommende, der har rettet i indlægget, for nu befinder teksten sig endnu engang mellem de to spoilertags. Så fejlen er tilsyneladende kun til gene for den, der har skrevet indlægget og dermed spoileren.
Hvis det kan rettes, er det fint, men ellers udgør det jo ingen trussel som sådan. ;)
#4: Tak lagoni. Det er også pudsigt, for det så korrekt ud for mig, da jeg skrev indlæg #3, og det gør det også nu. Men der må være en grund til, at ealp ser spoilerteksten placeret under de to tags, og desuden oplever jeg problemet hver gang jeg retter i en tekst, der indeholder en spoiler. Gad vide om det er tilfældigt, hvorvidt det vises korrekt eller ej. Under alle omstændigheder er det sgu lidt mystisk. ;)
#1 Highland Park 15 år siden
Jeg vil bare gøre opmærksom på et mindre problem, som jeg stødte på i dag vedr. brugen af spoilertags.
Det drejer sig om indlæg #104 & #108 denne tråd:
http://filmz.dk/forum/tagwall/tegneserier-the-traa...
I begge tilfælde skrev jeg et indlæg, hvor den sidste linie bestod af en spoilertekst. Det fungerede fint, når jeg trykkede "Indsend", men da jeg efterfølgende ville rette i de respektive indlæg, blev spoilerteksten automatisk smidt udenfor de to spoilertags, så den optrådte under dem (og dermed under der, hvor der med rødt stod "Spoiler").
Efterfølgende slettede jeg den del fra mit indlæg, da jeg ikke kunne få spoilerdelen til at fungere, men i mine rettelser kan man se, hvorledes det tog sig ud.
Nå, men jeg ville bare underrette dig om problemet.
Jeg bruger IE 7 og har ikke tidligere oplevet dette problem.
Jeg prøver lige, om jeg kan genskabe det i denne tråd:
Lad mig se hvad der sker...
Jep, den er god nok. Lige så snart jeg retter i indlægget, bliver spoilerteksten automatisk smidt udenfor de to spoilertags.
EDIT: Nu prøvede jeg at opdatere siden, og det lader til, at det kun ses af vedkommende, der har rettet i indlægget, for nu befinder teksten sig endnu engang mellem de to spoilertags.
Så fejlen er tilsyneladende kun til gene for den, der har skrevet indlægget og dermed spoileren.
Hvis det kan rettes, er det fint, men ellers udgør det jo ingen trussel som sådan. ;)
#2 Slettet Bruger [1330003787] 15 år siden
#3 Highland Park 15 år siden
Ja, så må det siges at være et reelt problem.
#4 lagoni 15 år siden
#5 Highland Park 15 år siden
Gad vide om det er tilfældigt, hvorvidt det vises korrekt eller ej. Under alle omstændigheder er det sgu lidt mystisk. ;)
#6 Mandalae 15 år siden
Og nu med en rettelse...
Lidt linjeskift osv...
#7 Highland Park 15 år siden
#8 Slettet Bruger [1330003787] 15 år siden