Gravatar

#11 Mandalae 15 år siden

#9,

Hvis du bruger windows har du en print screen knap til at tage screenshots :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#12 Highland Park 15 år siden

Det skyldes, at der opstår et linieskift (som ikke er til stede, før jeg klikker på "quote"-/"url"-ikonet), når jeg klikker på et af ikonerne. Jeg skal gerne tage et par billeder og sende dem til dig. :)
Så laver jeg bare et par test her i tråden.

#11: Selvfølgelig. Jeg bruger det bare så sjældent, at jeg glemmer alt om det. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#13 Mandalae 15 år siden

#12,

Hvis du gider tegne og forklare på billederne også bliver jeg glad, jeg er lidt langsom her i varmen.. Min hjerne fungerer ikke helt som den skal lige nu, så jeg skal guides et langt stykke af vejen :p
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#14 Highland Park 15 år siden

#13: Okay, det skal jeg nok huske. Url-problemet er forsvundet lige nu, men der opstår stadig automatisk linieskift ved brug af "quote"-ikonet. Måske burde jeg vente med at sende dig noget, til jeg ved, om der overhovedet er andre, der oplever samme problem. Ellers er det næsten spild af din tid... for så er det heller ikke et større problem. Jeg ville bare lige underrette dig om det. ;)
Gravatar

#15 Mandalae 15 år siden

#14,

Det er iorden, jeg vil holde øje med det og se om jeg kan genskabe det :)

Selv en enkelt brugers problem er da værd at tage sig tid til, det er jo mit job at sørge for at I har det godt her på Filmz :p
Gravatar

#16 Highland Park 15 år siden

#15: Tak Mandalae. Det er bestemt også værdsat. :)
Gravatar

#17 Highland Park 15 år siden

Så skulle der gerne være post i din indbakke Mandalae. :)
Jeg tog lige et par skærmbilleder, så du bedre kan se, hvad jeg mener. I den forbindelse skal jeg beklage, at jeg ikke har forklaret det godt nok. Jeg glemte en væsentlig detalje, som tydeligt fremgår af skærmbillederne. :)

Problemet med de manglende linieskift (hvor der skal trykkes "enter" to gange for at et enkelt linieskift opstår) har jeg ikke taget et billede af, da det er enkelt at forklare... hvis jeg ikke har gjort det klart nok, skal jeg gerne gøre et forsøg mere. ;)
Gravatar

#18 Mandalae 15 år siden

#18,

Jeg tror jeg har forstået hvad problemet er nu, jeg kigger lige på det. Jeg kan dog kun fixe det på url tagget, da et quote teoretisk set godt kan starte med et linjeskift :)
Gravatar

#19 Highland Park 15 år siden

#18: Fint, tak Mandalae. :)
Hvis du med "quote"-problemet hentyder til det, jeg omtalte i mit første indlæg, så er der primært tale om, når man benytter [quote=XXXX]-tagget (frem for citat uden kilde), hvor linieskiftet igen opstår lige efter lighedstegnet.
Men stadigvæk; så haster det heller ikke mere. Gudskelov er jeg endnu ikke blevet så doven, at jeg ikke orker at slette et linieskift. ;)

Skriv ny kommentar: