Når jeg markerer et stykke tekst og derefter klikker på f.eks. "url"- eller "quote"-ikonet sker det hele tiden, at den indledende bid tekst efter quote-/url-koden bliver placeret på næste linie, hvilket ofte ødelægger den resulterende tekst (altså efter at koden er benyttet i forbindelse med det markerede), så f.eks. adressen på en hjemmeside er mangelfuld og/eller ser forkert ud.
Derudover oplever jeg, at jeg i flere tilfælde er nødt til at trykke på "return" to gange for at en bid tekst dukker op på næste linie.
Hvis jeg f.eks. vil skrive:
filmz.dk/forum & amazon.co.uk
er jeg nødt til at trykke på "return"-tasten 2 gange for at "&" kommer til at stå på linien under "filmz.dk/forum". Ved et enkelt tryk på tasten ser resultatet således ud:
filmz.dk/forum&
Begge ovennævnte problemer har konsekvent optrådt gennem de seneste par uger. Tidligere var der ikke problemer med det.
Denne tråd er for folk, der har problemer med det. Jeg vil i øvrigt lige tilføje, at jeg foretrækker Firefox i sin rene, naturlige form - ligesom min kaffe. Jeg har ikke nogen "Add-ons" installeret.
Apropos ovenstående så nægtede kursivknappen at lystre, når jeg trykkede på den, og derfor måtte jeg indsætte de relevante tags manuelt. Maskinerne er ved at overtage Filmz!
#3 - Haha, jeg mente bare at jeg ikke havde nogen problemer med samme version af Firefox, så det måske kunne være noget andet. Det var bare ren oplysning. ;)
Stivert? Haha..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#4: Hehe... godt ord igen, du får det bare til at lyde, som om det er mig, der hallucinerer. :/
#5: Der skal ALDRIG noget i kaffen - og da slet ikke sukker!
Når jeg ikke bruger "Add-ons" er det mest, fordi den slags nemt kan tage overhånd. Når først den ene er installeret, frister den næste med sin fornemt funklende aura og tomme løfter om et lettere, mere lydefrit liv.
#7: Det er da muligt, at det skyldes en fejl hos mig. Jeg har bare ikke foretaget nogen markante ændringer i lang tid (f.eks. installeret små, fikse programmer og lign.), så det ville undre mig meget, hvis det var selvforskyldt.
Hvordan er det nu, at man tager et screenshot i Firefox?
Hvad vil du have billeder af Mandalae? Af resultatet når det ser forkert ud?
Gerne billeder af hvordan det ser ud når du har markeret teksten og resultatet :) - Jeg er klar over at det ikke er nemt, men jeg vil gerne hjælpe dig med at finde ud af hvad der er galt, så jeg bliver nødt til at finde ud af hvordan jeg kan replikere fejlen.
Jeg har en idé om at det er fordi du får markeret det ovenstående linjeskift inden du trykker på knappen, for så vil den skifte linje i starten. Det kan jeg godt fixe programisk, men jeg er ikke sikker på det er en god idé for det kan vel godt forekomme at man vil gøre det med vilje? :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
#1 Highland Park 15 år siden
Derudover oplever jeg, at jeg i flere tilfælde er nødt til at trykke på "return" to gange for at en bid tekst dukker op på næste linie.
Hvis jeg f.eks. vil skrive:
er jeg nødt til at trykke på "return"-tasten 2 gange for at "&" kommer til at stå på linien under "filmz.dk/forum". Ved et enkelt tryk på tasten ser resultatet således ud:
Begge ovennævnte problemer har konsekvent optrådt gennem de seneste par uger. Tidligere var der ikke problemer med det.
Jeg bruger Firefox 3.0.10
#2 Bony 15 år siden
#3 Highland Park 15 år siden
Denne tråd er for folk, der har problemer med det. Jeg vil i øvrigt lige tilføje, at jeg foretrækker Firefox i sin rene, naturlige form - ligesom min kaffe. Jeg har ikke nogen "Add-ons" installeret.
Apropos ovenstående så nægtede kursivknappen at lystre, når jeg trykkede på den, og derfor måtte jeg indsætte de relevante tags manuelt. Maskinerne er ved at overtage Filmz!
#4 Bony 15 år siden
Stivert? Haha..
#5 Bony 15 år siden
Hvad angår kaffen, så skal der liiige en smule sukker i. så er den sgu go'.. :)
#6 Highland Park 15 år siden
#5: Der skal ALDRIG noget i kaffen - og da slet ikke sukker!
Når jeg ikke bruger "Add-ons" er det mest, fordi den slags nemt kan tage overhånd. Når først den ene er installeret, frister den næste med sin fornemt funklende aura og tomme løfter om et lettere, mere lydefrit liv.
#7 Mandalae 15 år siden
Umiddelbart er mit gæt at det er en fejl hos dig :)
Det virker også fint hos mig. Kan du ikke sende mig screenshots eller en video eller lign. af hvad du gør? :)
#8 Mandalae 15 år siden
#9 Highland Park 15 år siden
Hvordan er det nu, at man tager et screenshot i Firefox?
Hvad vil du have billeder af Mandalae? Af resultatet når det ser forkert ud?
#10 Mandalae 15 år siden
Gerne billeder af hvordan det ser ud når du har markeret teksten og resultatet :) - Jeg er klar over at det ikke er nemt, men jeg vil gerne hjælpe dig med at finde ud af hvad der er galt, så jeg bliver nødt til at finde ud af hvordan jeg kan replikere fejlen.
Jeg har en idé om at det er fordi du får markeret det ovenstående linjeskift inden du trykker på knappen, for så vil den skifte linje i starten. Det kan jeg godt fixe programisk, men jeg er ikke sikker på det er en god idé for det kan vel godt forekomme at man vil gøre det med vilje? :)