Gravatar

#11 Mandalae 14 år siden

Kan det forklares på en anden måde end at skærmen "blinker"? - Det giver mig ikke ret meget at arbejde med.
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#12 Highland Park 14 år siden

#11: Efter at man har valgt en tråd i forumoversigten, skifter skærmbilledet til tråden men i stedet for en normal visning, hvor billedet dukker op, og der ikke sker mere, ser det ud som om, at skærmbilledet/siden bliver opdateret en ekstra, og ret hurtig, gang. Jeg kan næppe beskrive det bedre, så hvis du stadig skal have mere at vide, må der tekniknørder til. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#13 Highland Park 14 år siden

Fik du noget ud af min beskrivelse, eller skal der tilkaldes forstærkning?

Det sker stadigvæk - muligvis oftere end tidligere.
Gravatar

#14 davenport 14 år siden

Same here
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#15 Mandalae 14 år siden

#13,

Jeg forstår godt din beskrivelse, jeg kan bare ikke rigtig forestille mig at det er noget i vores ende der gør det.

Jeg har desværre ikke rigtig tid til at kigge på det lige nu, men jeg lover jeg ikke glemmer det.
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#16 Highland Park 14 år siden

#15: Okay, tak for det.
Jeg har dog svært ved at tro på, at det skulle skyldes noget i min ende, da jeg bl.a. ikke benytter add-ons. :)

Tak for bemærkningerne davenport. Det er godt at vide, at det ikke kun er mig, der oplever det. :)
Gravatar

#17 davenport 14 år siden

deus ex machina...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: