Gravatar

#1 Geekalot 5 år siden

Morten, få nu lige styr på de reklamer. Kan ikke passe fallout reklamen skal poppe op hver gang man går frem eller tilbage på siden, på mobillos :)
Gravatar

#2 Ryder666 5 år siden

Geekalot (1) skrev:
Morten, få nu lige styr på de reklamer. Kan ikke passe fallout reklamen skal poppe op hver gang man går frem eller tilbage på siden, på mobillos :)


Har samme problem med fallout og nespresso reklamerne. Det er møg irriterende.
Gravatar

#3 Morten Vejlgaard Just 5 år siden

#1 #2 Vi får justeret det på mandag.
Gravatar

#4 Ryder666 5 år siden

Well, problemet er der stadig. Reklamerne fylder næsten hele telefonens skærm, og det er altså ret belastende. Fik du ikke justeret det igår, som lovet, Morten?
Gravatar

#5 Morten Vejlgaard Just 5 år siden

#4 Vi har justeret på mængden og hyppigheden. Vi tester dette niveau i løbet af ugen, og så skal der måske justeres igen. Vi er i en testfase for at se, hvad der virker. Hvis noget er særligt generende så send screendump til [email protected], så bliver der kigget på det.
Gravatar

#6 Stokholm71 5 år siden

Jeres mange reklamer er godt nok irreterende, både når man bruger jeres side på pc eller mobil. Det må i få styr på.
Gravatar

#7 Gorman 5 år siden

Må istemme mig klagekoret. Reklamer er naturligvis ok, men den type der er bevægelig og hele tiden popper op midt i billedet med lyd og det hele, den type er dælme irriterende og noget der gør, at jeg normalt undgår den slags hjemmesider. Filmz, er det ikke muligt at fjerne den del?
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#8 Morten Vejlgaard Just 5 år siden

#7 Der skal ikke være popups med lyd - vil du ikke sende screendump til [email protected] - så kigger vi på det!
Gravatar

#9 Gorman 5 år siden

# 8 Tja det gør den så heller ikke nu, men den gjorde det tidligere på dagen (på min pc). Men godt at vide at det var en fejl :-)
Skal prøve at huske at sende til info@ hvis det sker igen.
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#10 Morten Vejlgaard Just 5 år siden

#9 Tak for hjælpen! :)

Skriv ny kommentar: