Nårnu man hører årsagen, giver jo fuldt og helt mening, at funktionen er implementeret.
Det lyder som om, at det er en større udfordring at komme omkring det, end jeg lige troede.
Her er jeg nok i undertal, men jeg vil hellere zappe forbi et par spamindlæg i ny / næ, end jeg vil klappe adskillige indlæg ud på min vej gennem tråden. De slettede brugere har faktisk ret ofte, noget fornuftigt på hjerte.
Brugere som Kadann og Chrystalstar1200 - begge har skiftet profilnavn, begge har mere end almindeligt mange forumindlæg bag sig. Ryger man ind i en tråd hvor brugere af den karakter deltager aktivt i diskutionen, så er der pludselig flere sammenklappede indlæg end der er udfoldede.
Jeg bakker i øvrig også op omkring den foreslåede SPAM funktion...
Hvad med en knap lige over indlæg #1 i hver tråd som hedder noget i retning af "fold samtlige sammenklappede indlæg ud" og vupti! Synes selv det er irriterende når man læser en gammel anmeldelse, at man så skal klikke 20 gange på "vis indlæg" :-/
Jeg har nu fjernet det der klapper indlæg sammen når en bruger er slettet, således det kun sker hvis man ignorerer en bruger.
Spam funktionen er en rigtig god idé, og den ligger så vidt jeg ved også allerede i pipeline, vi har bare ikke haft tid til at implementere det fordi det er en lidt større opgave en det umiddelbart lyder til.
Vi kan jo ikke bare ukritisk lukke indlæg fordi et antal brugere mener det er spam, det ville åbne op for en del muligheder for misbrug, så inden vi kan implementere det skal vi lige overveje alle sider af sagen.
Den skal nok komme vi har bare ikke haft tid til det endnu, og jeg vil helst heller ikke sætte en deadline på nu, så indtil videre vil jeg opfordre jer til at benytte ignore funktionen hvis der kommer spammere :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Jeg har nu fjernet det der klapper indlæg sammen når en bruger er slettet, således det kun sker hvis man ignorerer en bruger.
Fint, tak for det. :)
Mandalae (17) skrev:
Spam funktionen er en rigtig god idé, og den ligger så vidt jeg ved også allerede i pipeline, vi har bare ikke haft tid til at implementere det fordi det er en lidt større opgave en det umiddelbart lyder til.
Vi kan jo ikke bare ukritisk lukke indlæg fordi et antal brugere mener det er spam, det ville åbne op for en del muligheder for misbrug, så inden vi kan implementere det skal vi lige overveje alle sider af sagen.
Det vil jeg også mene hører til blandt en administrators rettigheder. Kan I ikke lave en funktion, hvor brugere rapporterer spam, og det efterfølgende så er op til Filmz' administratorer at vurdere, om det pågældende indlæg skal lukkes? Det ville hvert fald sikre mod misbrug af funktionen. Alternativt kunne man også bare lade det være helt op til administratorerne at sikre mod den slags. Så meget findes der altså heller ikke af det på Filmz, og brugerne skal jo nok brokke sig, hvis det bliver for meget. :)
Jo det bliver nok noget i den stil, problemet er bare at på newz har vi ikke nogen til at administrere forummet så der skal der tænkes lidt ekstra over funktionen, og sådan noget her gælder for begge sites når det bliver lavet :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
#11 tiany 15 år siden
#12 b e c h 15 år siden
Nårnu man hører årsagen, giver jo fuldt og helt mening, at funktionen er implementeret.
Det lyder som om, at det er en større udfordring at komme omkring det, end jeg lige troede.
Her er jeg nok i undertal, men jeg vil hellere zappe forbi et par spamindlæg i ny / næ, end jeg vil klappe adskillige indlæg ud på min vej gennem tråden.
De slettede brugere har faktisk ret ofte, noget fornuftigt på hjerte.
Brugere som Kadann og Chrystalstar1200 - begge har skiftet profilnavn, begge har mere end almindeligt mange forumindlæg bag sig.
Ryger man ind i en tråd hvor brugere af den karakter deltager aktivt i diskutionen, så er der pludselig flere sammenklappede indlæg end der er udfoldede.
Jeg bakker i øvrig også op omkring den foreslåede SPAM funktion...
#13 cans 15 år siden
#14 b e c h 15 år siden
Pænt god idé =)
#15 Yoda 15 år siden
#16 Kruse 15 år siden
#17 Mandalae 15 år siden
Den skal nok komme vi har bare ikke haft tid til det endnu, og jeg vil helst heller ikke sætte en deadline på nu, så indtil videre vil jeg opfordre jer til at benytte ignore funktionen hvis der kommer spammere :)
#18 Highland Park 15 år siden
Fint, tak for det. :)
Det vil jeg også mene hører til blandt en administrators rettigheder. Kan I ikke lave en funktion, hvor brugere rapporterer spam, og det efterfølgende så er op til Filmz' administratorer at vurdere, om det pågældende indlæg skal lukkes?
Det ville hvert fald sikre mod misbrug af funktionen. Alternativt kunne man også bare lade det være helt op til administratorerne at sikre mod den slags. Så meget findes der altså heller ikke af det på Filmz, og brugerne skal jo nok brokke sig, hvis det bliver for meget. :)
#19 Mandalae 15 år siden
Jo det bliver nok noget i den stil, problemet er bare at på newz har vi ikke nogen til at administrere forummet så der skal der tænkes lidt ekstra over funktionen, og sådan noget her gælder for begge sites når det bliver lavet :)
#20 b e c h 15 år siden
Super! Tak!