Jeg læste lige anmeldelsen af Stranger than Fiction, efterfølgende ville jeg se hvad der i sin tid blev skrevet af kommentarer i forumet. Dette gør jeg ofte når jeg har læst en anmeldelse af en film her på filmz.
Mange af kommentarerne i forumet er ofte skrevet af brugere, som tilsyneladende har slettet deres profil. En slettet brugers inlæg bliver "klappet sammen" på tilsvarende vis som en ignoreret brugers indlæg gør, dette gør det af og til, til lidt af et arbejde at tygge sig gennem de mange indlæg.
Jeg håber dette er en ting i vil overveje at ændre, således at alle indlæg i en tråd vises - selvfølgelig med undtagelse af de ignorerede.
#2 Bare en tanke, men kan der ikke laves en knap ved hvert indlæg hvor der står "anmeld spam" eller lign, hvor de andre brugere kan trykke på hvis de mener det er spam? F.eks. ved dem der laver en bruger bare for at reklamere for en anden hjemmeside, så hvis den får nok "spam" tryk, så bliver brugeren slettet ?
Ved ikke hvordan jeres system virker, men tænkte det kunne være en god idé!
#4: Hvis I vælger at gøre det, ville det i det mindste være smart, hvis indholdet af indlæg med spam så blev slettet. Der er jo ingen grund til, at f.eks. reklamer for pyramidespil og lignende bliver ladt i fred på forummet.
#1 b e c h 15 år siden
Dette gør jeg ofte når jeg har læst en anmeldelse af en film her på filmz.
Mange af kommentarerne i forumet er ofte skrevet af brugere, som tilsyneladende har slettet deres profil. En slettet brugers inlæg bliver "klappet sammen" på tilsvarende vis som en ignoreret brugers indlæg gør, dette gør det af og til, til lidt af et arbejde at tygge sig gennem de mange indlæg.
Jeg håber dette er en ting i vil overveje at ændre, således at alle indlæg i en tråd vises - selvfølgelig med undtagelse af de ignorerede.
#2 Mandalae 15 år siden
Det kan sagtens tænkes at det ikke er den bedste løsning, men hvis vi fjerner den får vi bare det andet problem igen :)
#3 frankdrebin 15 år siden
Ved ikke hvordan jeres system virker, men tænkte det kunne være en god idé!
Eller noget i den retning?
#4 Mandalae 15 år siden
Ikke nogen dårlig idé, men jeg tænker mere noget i stil med at fjerne lukningen af slettede brugere og så bare lade folk selv ignorere spammere :)
#5 Highland Park 15 år siden
#6 Mandalae 15 år siden
Det kan godt være en spam knap ville være løsningen, vi skal nok lige overveje det og finde på en god løsning :)
#7 frankdrebin 15 år siden
Tænkte på, er det noget sted hvor man kan se de gamle filmz-designs? Jeg snakker om selve designet på hjemmesiden?
#8 Mandalae 15 år siden
Jeg vil tro det kan findes på webarchives :)
#9 Mandalae 15 år siden
Her: http://web.archive.org/web/*/filmz.dk
#10 frankdrebin 15 år siden