Gravatar

#1 Highland Park 11 år siden

... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2 The Insider 11 år siden

Jeg skal ikke kunne sige, hvorfor de ikke er dukket op på de første tre endnu - der må være sket en eller anden teknisk fejl, og ellers er jeg sikker på, at vinderne har fået direkte besked.

Det skal dog ikke være nogen hemmelighed, at vinderen af "De skrigende halse"-billetterne på selve dagen for visningen pludseligt meldte ud, at han (eller hun - jeg stod ikke for korrespondancen) havde overset, at visningen foregik i København (selvom det fremgik klart af konkurrencesiden), og at han/hun ikke havde mulighed for at komme. I al hast skyndte vi os at udtrække en ny vinder, men de første 10, som blev trukket tilfældigt, var (pudsigt nok) alle bosat i Jylland, så eftersom vinderen først ville få besked få timer før visningen i Kbh, så det sort ud med at få dem afsat. Så til slut fik vores ene kære PIXpert fra sidste år, Johnny Vinther Jensen, mulighed for at få billeterne, så de i det mindste ikke blev spildt. Han havde trods alt leveret godt 60 anmeldelser for Filmz ulønnet, så det virkede som et oplagt "klap på skulderen", der var at foretrække i forhold til at smide billetterne i skraldespanden.
War. War never changes.
Gravatar

#3 Highland Park 11 år siden

The Insider (2) skrev:
... ellers er jeg sikker på, at vinderne har fået direkte besked.
Fjong - det ville være ærgerligt, hvis de endnu ikke var blevet udtrukket. Der skulle jo gerne være rig mulighed, hvad biografudvalget for den enkelte film angår. :)

The Insider (2) skrev:
Så til slut fik vores ene kære PIXpert fra sidste år, Johnny Vinther Jensen, mulighed for at få billeterne, så de i det mindste ikke blev spildt. Han havde trods alt leveret godt 60 anmeldelser for Filmz ulønnet, så det virkede som et oplagt "klap på skulderen", der var at foretrække i forhold til at smide billetterne i skraldespanden.
God beslutning, mange tak for det fyldestgørende svar.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4 The Insider 11 år siden

No problemo!
War. War never changes.
Gravatar

#5 elwood 11 år siden

Øv ikke nogen Cigaret smoking mand i hjørnet der står og fortier nogle sandheder omkring filmz.... buhhhhhhh... buh.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 HonoDelLoce 11 år siden

elwood (5) skrev:
Øv ikke nogen Cigaret smoking mand i hjørnet der står og fortier nogle sandheder omkring filmz.... buhhhhhhh... buh.


Or so they would have you believe...........
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: