Kunne man ikke gøre så der ikke kan skrives indlæg før man er kommet til sidste side af en tråd? Fx i quiz-trådene sker det tit, man glemmer at tjekke om der er side mere og der er da desuden ingen grund (jeg kan i hvert fald ikke komme i tanke om nogen) til at skrive før man er på sidste side.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Hm jeg troede faktisk allerede det var sådan at man ikke kunne skrive før man kom til sidste side, så jo. Det er en fejl at det overhovedet kan lade sig gøre :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
#4 - Det er imponerende, så mange små fede features der bliver tilføjet herinde på Filmz. Det er virkelig fedt at i lytter til brugernes ideer og forslag og samtidig bruger forum så meget. Virkelig fedt! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Forresten er der noget, der undrer mig lidt. Jeg har valgt at ignorere MOVIE1000's "efter 10."-tråd, men trods det står den blandt mine overvågede tråde. Og jeg har ikke engang skrevet en kommentar i den.
I øvrigt har jeg lige tjekket, og der står skam "Fjern ignorering af denne tråd" nederst på siden.
Ignorering af en tråd fjerner den ikke fra overvågede tråde, da systemet går ud fra at man sjældent vil ignorere en tråd man overvåger. Du kan nemt fixe det ved bare at trykke på krydset i overvågede tråde, så bliver den ignoreret og den er væk fra den liste.
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
#9: Tak for dit svar. Jeg er åbenbart for træt til at regne ud, at jeg bare kunne klikke på krydset... *suk* :( Det er hermed gjort.
Det der især undrer mig er, at jeg ikke mindes at have valgt at ville overvåge den tråd... Jeg må have klikket på "Følg med i denne tråd" ved et uheld.
#1 lagoni 15 år siden
#2 filmz-Bruce 15 år siden
#3 Mandalae 15 år siden
#4 Mandalae 15 år siden
Jeg har til gengæld lavet en lille advarsel hvis man ikke står på sidste side når man skriver en kommentar, så det bør være rimelig tydeligt.
Håber det er en tilfredsstillende løsning? :)
#5 Highland Park 15 år siden
#6 Bony 15 år siden
#7 Highland Park 15 år siden
Nu mangler vi bare følgende advarsel:
#8 Highland Park 15 år siden
Jeg har valgt at ignorere MOVIE1000's "efter 10."-tråd, men trods det står den blandt mine overvågede tråde. Og jeg har ikke engang skrevet en kommentar i den.
I øvrigt har jeg lige tjekket, og der står skam "Fjern ignorering af denne tråd" nederst på siden.
Jeg bruger Firefox 3.0.7.
#9 Mandalae 15 år siden
Det er en fornøjelse at lave de små features til jer :)
#8,
Ignorering af en tråd fjerner den ikke fra overvågede tråde, da systemet går ud fra at man sjældent vil ignorere en tråd man overvåger. Du kan nemt fixe det ved bare at trykke på krydset i overvågede tråde, så bliver den ignoreret og den er væk fra den liste.
#10 Highland Park 15 år siden
Det er hermed gjort.
Det der især undrer mig er, at jeg ikke mindes at have valgt at ville overvåge den tråd...
Jeg må have klikket på "Følg med i denne tråd" ved et uheld.