Kunne man evt. have en tjek-box ud for hver tråd i oversigten og så nederst en knap til "ignorér følgende tråde" så man kunne ignorere flere tråde på én gang?
Hvis man har en på ignore er det vel netop fordi vedkommende udelukkende kommer med, i ens øjne, ignorante og trættende kommentarer, der på ingen måder giver noget til et emne.
Hmm ... Den statistisk set mest flittige skribent her på filmz.dk er Bruce. Tænk sig, at Bruce har leveret hele 25.452 "ignorante og trættende" kommentarer eller indlæg, der angiveligt "på ingen måder giver noget til et emne"!
#16: Jeg har jo ikke Bruce på ignore, så kan ikke helt se hvordan du kan udlede at jeg mener hans, eller dine, kommentarer er platte. Vil gerne medgive at jeg nok burde have skrevet at min personlige holdning er at jeg kun ignorerer folk der er trættende for mig at læse kommentarer fra.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#16: Jeg har jo ikke Bruce på ignore, så kan ikke helt se hvordan du kan udlede at jeg mener hans, eller dine, kommentarer er platte. Vil gerne medgive at jeg nok burde have skrevet at min personlige holdning er at jeg kun ignorerer folk der er trættende for mig at læse kommentarer fra.
Hehe. Du misforstår mig. Jeg tog bare udgangspunkt i din udmærkede og korrekte definition af, hvornår eller hvorfor man sætter nogen på "Ignore", og så ironiserede jeg omkring tanken om, at eksempelvis Bruces kommentarer skulle være "ignorante og trættende" og nogle, som "på ingen måder giver noget til et emne".
Jeg regnede med, at du ville kunne se, at jeg talte GENERELT, og altså ikke om, hvad DIN holdning til Bruces kommentarer er. Men jeg skulle nok have præciseret det alligevel så.
#11 Mandalae 14 år siden
Det kan ikke lade sig gøre i det nuværende system, pga strukturen. Der vil dog sandsynligvis blive tænkt over det i næste udgave.
I stedet kan du ignorere den enkelte tråd, så du slipper for at de popper op på oversigten igen og igen.
#12 McPeter 14 år siden
#13 McPeter 14 år siden
#14 Mandalae 14 år siden
Muligvis på sigt. Desværre har vi overordentligt travlt i øjeblikket. Jeg skal gerne smide det i trac dog, hvis der er flere der stemmer for det :)
#15 Collateral 14 år siden
#16 BN 14 år siden
Hmm ... Den statistisk set mest flittige skribent her på filmz.dk er Bruce. Tænk sig, at Bruce har leveret hele 25.452 "ignorante og trættende" kommentarer eller indlæg, der angiveligt "på ingen måder giver noget til et emne"!
Og jeg har selv leveret 7705 af slagsen!
Det er [duuuuut] uhyggeligt, du!
;-D
#17 davenport 14 år siden
#18 Kochie 14 år siden
Men du er nok den, der har skrevet flest om bacon :D
#19 Collateral 14 år siden
#20 BN 14 år siden
Hehe. Du misforstår mig. Jeg tog bare udgangspunkt i din udmærkede og korrekte definition af, hvornår eller hvorfor man sætter nogen på "Ignore", og så ironiserede jeg omkring tanken om, at eksempelvis Bruces kommentarer skulle være "ignorante og trættende" og nogle, som "på ingen måder giver noget til et emne".
Jeg regnede med, at du ville kunne se, at jeg talte GENERELT, og altså ikke om, hvad DIN holdning til Bruces kommentarer er. Men jeg skulle nok have præciseret det alligevel så.
:-)