Jeg vil gerne have en funktion der skjuler de forum-tråde som brugere på ens ignore-liste laver, så man ikke først skal ind og læse tråden før man finder ud af det af det er et skjult indlæg uden relevans for én.
Og hvorfor kan man i øvrigt se hvem andre har på ignore-listen? Det må da være folks personlige vurdering af hvem man har lyst til at ignorere, det giver da ingen mening at dele det?
Det var på ingen måde meningen at hænge nogen ud, så det ville være fint hvis I også lige skjulte folks ignore-liste, tak!
#9: Så er du jo selv uden om det kan man sige. Hvis man har en på ignore er det vel netop fordi vedkommende udelukkende kommer med, i ens øjne, ignorante og trættende kommentarer, der på ingen måder giver noget til et emne. Dermed bliver man heller ikke fristet til at læse kommentarerne.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#1 McPeter 14 år siden
Mange tak!
#2 Kochie 14 år siden
#3 Nicki52 14 år siden
#4 MOVIE1000 14 år siden
#5 Nicki52 14 år siden
Da jeg læste indlæg et, så tænkte jeg, at det sikkert var mig.
#6 McPeter 14 år siden
Det var på ingen måde meningen at hænge nogen ud, så det ville være fint hvis I også lige skjulte folks ignore-liste, tak!
#7 Nicki52 14 år siden
#8 filmz-Utyske 14 år siden
Det hjælper nok ikke at prøve at kommunikere med en der har der på ignore, skal du se.
#9 Nicki52 14 år siden
Han kigger altid alligevel. Det nytter ikke at jeg sætter nogen på ignorer, fordi jeg læse alligevel de indlæg.
#10 Collateral 14 år siden