Gravatar

#1 duuk74 15 år siden

Jeg undrer mig lidt over hvad skjult bruger betyder. Jeg ved det blandt andet er brugere man har på ignore men er er det også brugere der ikke har aktiveret deres filmz 3.0 konto?
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#2 tiany 15 år siden

Det er i hvert fald også brugere som har meldt sig ud, fra Filmz
Valar morghulis
Gravatar

#3 Mandalae 15 år siden

En skjult bruger er en ignoreret bruger eller en der har slettet sin bruger.

Det sidste lavede vi for at kunne fjerne spam brugere nemt, altså irriterende brugere. Det har givet lidt småproblemer her på filmz i starten fordi der har været nogle aktive brugere der har slettet deres profil, men normalt bør det ikke været et problem da de mest aktive brugere sjældent vil slette profilen.
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#4 kasperfmn 15 år siden

Burde der ikke, om end det var ignoreret eller slettet bruger, stadig stå hvem det var fra? Sådan at ved ignoreret bruger så står der at det er en der er banned, hvor ved en der er slettet så står der at det er en der ikke længere har ønsket at være bruger eller lignende? Det virker i hvert fald smartere i stedet for blot at have det som en skjult bruger, sådan så man stadig ved hvem der har skrevet det.
Gravatar

#5 Mandalae 15 år siden

#4,

Det kan vi ikke skelne imellem, så det kan ikke lade sig gøre :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#6 Bony 15 år siden

Nu spørger jeg måske dumt, men det er vel heller ikke så vigtigt om der bliver skelnet mellem de to former for fravær fra siden? Det kommer, et eller andet sted, vel ikke os ved hvorfor nogen enten er blevet banned fra siden eller selv har valgt at tage sin afsked?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#7 Highland Park 15 år siden

Jeg er mere interesseret i, at problemet med de ødelagte tråde bliver løst.
Hver gang der er en skjult bruger i en tråd, smadrer det strukturen på siden, og i enkelte tilfælde forsvinder de andre brugeres tekst. :(
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: