Gravatar

#11 Fellaheen 12 år siden

jessup (2) skrev:
Apropos - der er et par stykker jeg ikke helt forstår du har på ignore listen:)


Helt enig!
Die Geburt der Tragödie aus dem Geiste der Kino
Gravatar

#12 Åkepool 12 år siden

Skeloboy (10) skrev:
#9 - ja. At man er på en ignore-liste gør ingen forskel


Ok, tak. Var bare lige nysgerrig.



Fellaheen (11) skrev:
Helt enig!


Ha ha :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#13 Antlion 12 år siden

Uenighed løses ikke ved at ignorere folk. Javist, folk kan være irriterende i visse diskussioner, men at gå glip af potentielle indsigtsfulde indlæg er da tåbeligt?
Gravatar

#14 Åkepool 12 år siden

#13 - Enig.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#15 Skeloboy 12 år siden

#13 - at bruge tid på noget, der irriterer en på et forum, ser jeg som spild af tid. Uenighed skal vel heller ikke føre til enighed, ofte er det jo en oplagt mulighed for udveksling af meninger og udvidelse af en horisont.

Jeg gider ikke læse posts, svare eller indgå i en debat med dem, jeg har på min ignoreliste, så simpelt er det.

MEN, dette skulle ikke være en diskussion af ignore-lister, men et spørgsmål til filmz.dk's tekniske crew...
Gravatar

#17 Skeloboy 12 år siden

#16 - eller skrive her med forslag, som der er mange, der gør
Gravatar

#18 Highland Park 12 år siden

Filmz: jeg har problemer med at komme ind på flere af listerne på statistiksiden, deriblandt "Flest på egen venneliste" og "Flest på egen ignoreliste".

Til gengæld synes jeg, at det er helt fint, at I har slettet indholdet i "På flest ignorelister". Det er der ingen grund til at skilte med.

Er der forresten en grænse for, hvor mange venner (og uvenner) den enkelte kan tilføje? Jeg er endnu ikke stødt på nogen med flere end 9 venner. Det ser lidt ud som om, at der ikke er plads til flere.



Davenport er pt. topscoreren i "På flest vennelister" - hele 19 af slagsen!

Det er garanteret, fordi han har truet med at lægge hele fotoalbummet af afslørende hestebilleder på nettet, hvis folk ikke makkede ret og skaffede ham den førsteplads.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: