Gravatar

#1 Skeloboy 12 år siden

Hejsa

Langt de fleste steder, jeg har været, er ignorelisterne ikke tilgængelige. Jeg synes det kunne være en ide, hvis ens ignorelister var private...
Gravatar

#2 jessup 12 år siden

Apropos - der er et par stykker jeg ikke helt forstår du har på ignore listen:)
This is just until June
Gravatar

#3 MBAD 12 år siden

Er ignorelistens funktion at ignorere privatbeskeder fra visse brugere, eller har den også en effekt i forummet?
Gravatar

#4 Skeloboy 12 år siden

#3 - den har også effekt i forum. Men ikke en rigtig god en. I stedet for at se en post, så ser man kun navnet - som man så kan trykke på, og så kan man læse posten.

#2 - hehe, vidste der vil komme noget i den stil :), og jeg vil da gerne forklare det, men kun fra henvendelse af personerne selv.

Det er ikke fordi, jeg nødvendigvis vil skjule, hvem jeg har på ignore - men synes bare ikke det vedkommer andre
Gravatar

#5 MMB 12 år siden

Jeg synes, det er sjovt at se, hvem andre har på ignorelisten! Men jeg er også lidt stalkeragtig på det punkt.

Men hvis jeg selv benyttede en sådan liste, ville jeg nok være enig med dig.

Men ellers er jeg enig med #2. Godt nok kan et par stykker af dem være en pain in the *** :P, men ligefrem ignore?
Gravatar

#6 jessup 12 år siden

#4 - synes egentligt at du har ret, det eneste jeg har imod det er at man kan henvende sig til én der "ignorere" én og aldrig få svar. Man er selvfølgelig aldrig sikker på at få svar på noget og fra nogen i forummet men det er da en pain hvis man ikke kan se at det er pga "ignore".
This is just until June
Gravatar

#7 Skeloboy 12 år siden

#5 - generelt kan det siges: irritation og uenighed - når de to ting når et vist niveau, så gider jeg ikke læse posts eller svare på indlæg fra personerne...og så kan de ligeså godt komme ignore.

#6 - det er selvfølgelig rigtigt, men man kan godt lidt se, hvis en person på ignore er med i en diskussion(som består af flere), og så kan man jo bare læste posts alligevel.

Det er selvfølgelig også vigtigt at sige, at det ikke er noget personligt...
Gravatar

#8 Slettet Bruger [3223825295] 12 år siden

At ignorere en betyder jo heller ikke nødvendigvis at man ikke kan lide personen. Jeg kender ikke nogen personligt her på forummet, så at bedømme folk som personer kunne jeg aldrig finde på.

Hvis jeg skulle bruge en ignore funktion, hvilket jeg gør på andre forummer, så er det af den simple grund at jeg ikke synes jeg får noget ud af det som personen skriver. Og grunden til jeg er på et forum er at blive beriget på en eller anden måde.

Ellers er jeg også enig i at selve ignore funktionen nok burde være privat, hvilket den også er i selve infoboksen.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#9 Åkepool 12 år siden

Kan dem der er på din ignore-liste, se at du f.eks. har startet denne tråd?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#10 Skeloboy 12 år siden

#9 - ja. At man er på en ignore-liste gør ingen forskel

Skriv ny kommentar: