Det er lidt frustrerende, at man i søgeresultaterne blot bliver henvist til den relevante tråd og ryger ind på dens sidste side, når man klikker på linket - i stedet for at havne direkte på bestemte indlæg (eller de pågældende sider de befinder sig på). Det gælder især, når det drejer sig om alenlange tråde såsom "What we saw".
Det kunne således også være smart, hvis man kunne søge i en bestemt tråd.
Jeg mene rdesværre og ku huske at der var en speciel grund til dette er på den her måde, er ret sikker på vi også fik spurgt om dette under beta testen af siden i sin tid.
Det dog så lang tilbage at jeg ikke kan huske det, synes bare jeg kan huske noget med det, men yep klart en go funktion og ha hvis det var muligt.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Der er et par problemer med at linke direkte til det aktuelle indlæg.
[list] [li]Den søger i hele tråden, dvs at søgeordet snildt kan optræde flere gange, hvilket indlæg skal der så linkes til?[/li] [li]Systemet er slet ikke lavet til at kunne linke til specifikke indlæg i en tråd, så det er en noget større omskrivning af hele forum systemet.[/li] [li]Der er muligvis også et performance issue i at lave det om.[/li] [/list]
Dermed ikke sagt at vi ikke vil ændre det, jeg vil bare ikke love det. Jeg vil til gengæld godt love at jeg vil kigge på det når jeg får tid, så jeg enten kan komme med et endeligt svar eller få det implementeret :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
#1 Highland Park 15 år siden
Det er lidt frustrerende, at man i søgeresultaterne blot bliver henvist til den relevante tråd og ryger ind på dens sidste side, når man klikker på linket - i stedet for at havne direkte på bestemte indlæg (eller de pågældende sider de befinder sig på). Det gælder især, når det drejer sig om alenlange tråde såsom "What we saw".
Det kunne således også være smart, hvis man kunne søge i en bestemt tråd.
#2 Slettet Bruger [388276893] 15 år siden
#3 Kruse 15 år siden
#4 Bony 15 år siden
#5 evermind 15 år siden
#6 elwood 15 år siden
Det dog så lang tilbage at jeg ikke kan huske det, synes bare jeg kan huske noget med det, men yep klart en go funktion og ha hvis det var muligt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7 Mandalae 15 år siden
[list]
[li]Den søger i hele tråden, dvs at søgeordet snildt kan optræde flere gange, hvilket indlæg skal der så linkes til?[/li]
[li]Systemet er slet ikke lavet til at kunne linke til specifikke indlæg i en tråd, så det er en noget større omskrivning af hele forum systemet.[/li]
[li]Der er muligvis også et performance issue i at lave det om.[/li]
[/list]
Dermed ikke sagt at vi ikke vil ændre det, jeg vil bare ikke love det. Jeg vil til gengæld godt love at jeg vil kigge på det når jeg får tid, så jeg enten kan komme med et endeligt svar eller få det implementeret :)
#8 Highland Park 15 år siden
Kunne det ikke f.eks. indrettes således, at man kan springe fra det ene resultat til det andet i tråden (ligesom når man søger i Word)?
#9 Mandalae 15 år siden
Jo det er bestemt en mulighed, men det gør ikke rigtig funktionen nemmere/hurtigere at lave ;)
#10 Highland Park 15 år siden