Gravatar

#1 DarkLight 16 år siden

Når man søger og får en liste, så burde et klik på et link få en hen til det indlæg hvor ordet (først?) er brugt i tråden. Ikke bare til slutningen af tråden.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2 Skeloboy 16 år siden

Det er jeg helt enig i. Det er lidt træls at skulle gå gennem flere sider for at finde et indlæg
Gravatar

#3 Mandalae 16 år siden

Det ligger der allerede en ticket på, så i skal nok se på det :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#4 elwood 16 år siden

#3 hva? skal vi nu til og gøre jeres arbejde 8-)

on another note det lyder godt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 Mandalae 16 år siden

#4,

Ja det synes jeg ville være rimeligt :p
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#6 DarkLight 16 år siden

Har I et offentlig ticket system, så vi kan søge og ikke opretter noget I i forvejen har registreret?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#7 Mandalae 16 år siden

#6,

Nix, men det gør ikke mig noget at I nævner ting der i forvejen ligger derinde. Så får de bare højere prioritet, og jeg skal nok give feedback på det :)
Gravatar

#8 dyg 16 år siden

#7 - Det er ikke mere "hemmeligt" end, at man kan logge ind med beta-brugeren. Jeg formåede da i hvert fald at komme derind på et tidspunkt, hvor en fra crew havde smidt et link til det i en tråd.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9 Mandalae 16 år siden

#8,

Der er ikke nogen der har sagt det var hemmeligt :)
Gravatar

#10 elwood 16 år siden

Det var kun under selve beta testen at den der Black Wan holdt nede på gaden ved min lejlighed 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: