Jeg oplever af og til at mine ulæste overvågede tråde ikke står på første side, hvilket godt kan være lidt irriterende. Kunne det ikke ordnes så de ulæste altid stod øverst? Jaja, jeg kunne jo bare trykke mig en side frem for at tjekke, men så kan der jo egentlig også være nogen på side 10 og der bliver alligevel en del tjekkeri...
Hm tjoe, hvis der er enighed om det sådan generelt kan det vel godt lade sig gøre..
Jeg vil dog godt høre lidt flere meninger inden jeg laver det, da det er en ret stor ændring af brugsmønstret. Jeg synes personligt det fungerer fint som det er nu, men jeg har heller aldrig flere end 10 aktive tråde jeg følger.
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Jeg mener faktisk vi har prøvet at lave det, men det gav store performance problemer, så det er en lidt større rettelse at lave hvis det skal køre godt.
Så lige nu bliver det nok ikke en feature vi laver.
Nu er det heller ikke et kæmpe problem, jeg troede egentlig - uden at vide noget som helst om sådan noget - at det var en lille ting at ordne. Men nu har jeg i hvert fald gjort opmærksom på det :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#1 lagoni 15 år siden
Billede - der er så ingen ulæste på side 1.
#2 Mandalae 15 år siden
Jeg vil dog godt høre lidt flere meninger inden jeg laver det, da det er en ret stor ændring af brugsmønstret. Jeg synes personligt det fungerer fint som det er nu, men jeg har heller aldrig flere end 10 aktive tråde jeg følger.
#3 Slettet Bruger [1842955038] 15 år siden
#4 tiany 15 år siden
#5 hmn 15 år siden
Så lige nu bliver det nok ikke en feature vi laver.
#6 lagoni 15 år siden