Gravatar

#51 dyg 13 år siden

#50 - Thumbs up! Tak for hjælpen Johnny, det er fedt, at der bliver lyttet til brugerne!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#52 Bony 13 år siden

Jeg synes nu også mere, at den er (ufrivilligt) komisk end irriterende. Hun er da også øjeguf, så det går lige op efter min mening. Jeg forstår slet ikke hvordan folk kan blive så irriteret over sådan en bagatel. Det er i hvert fald ikke nok til, at få mit pis i kog. :)

Desuden så er det altså ikke decideret intimbarbering der bliver reklameret for. Hun må dog gerne barbere mit skræv med den skraber der.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#53 Highland Park 13 år siden

#50: Fornemt! Også tak herfra. :)

Bony (52) skrev:
Desuden så er det altså ikke decideret intimbarbering der bliver reklameret for.
Og dog... ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#54 Riqon 13 år siden

#50 -

Nice! Respekt :)

#52 -

Sådan der har man det måske efter 324. gang? Det starter med at det bliver mindre irriterende at høre på, end det var før. Næste stadie er, når man begynder at sige det sammen med hende ("jeg er i det mindste ... lykkelig").. Langsomt begynder man også at vippe rytmisk med hovedet, når man siger det. Man forlader computeren og går ud at handle. Pludselig hører man det igen, "jeg er da i det mindste lykkelig" - hvor kom det fra??? Da går det op for én, at det var én selv, som sagde det. "Er jeg sindssyg?" spørger man sig selv på vejen hjem. Og mens man står i sit køkken og stiller tingene i skabene og i køleskabet, så mærker man pludselig et tomrum i sit indre. Noget, man har brug for. Man forlader køkkenet, selv om køleskabet står åbent, og man kigger ind i kontoret. Den tændte computer stirrer på én. Man kommer hen til den. Skærmen tænder sig selv - den er inde på filmz.dk. "Nej, nej ... NEJ!" Men alligevel sætter man sig foran den, tager musen og fører curseren henover banneret. "Jeg er i det mindste lykkelig... lykkelig... lykkelig..." Igen! Og igen! Man kan ikke stoppe!! Man er hooked!! Fanget i intimbarberingreklamens narkomani!

o_0
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#55 MOVIE1000 13 år siden

Super nu er vi i det mindste alle lykkelige ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#56 elwood 13 år siden

hehe nu kan man pause video'en og få hende til og lave de særeste ansigtsudtryk, eller ku man også det før?

Sku bare lige teste det der mouse over stoppede som det skulle nu.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#57 elwood 13 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#58 Åkepool 13 år siden

Og jeg er stadig ikke stødt på reklamen :(
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#59 Skeloboy 13 år siden

Det er fandeme god stil!
Gravatar

#60 MuManden 13 år siden

#58 - Så bruger du ikke filmz nok.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden

Skriv ny kommentar: