#22: IGN har noget ala det - der er der bare tale om en mere raffineret udgave. Alm. brugerbetaling, hvor man betaler for adgang, har gang på gang vist sig at være det rene selvmord, og har man valget som bruger, vælger folk ikke at betale.
Jeg synes dog at en reklamefri betalingsløsning kunne være en glimrende ide - så længe man kombinerer det med noget ekstra. Der er jo ingen pointe i at betale for noget, som man kan fjerne med et enkelt klik eller to... Men hvis man derimod gav en betalende bruger noget ekstra, uden at snyde de ikke-betalende, så ville man da være godt på vej. Det kunne f.eks være bedre videokvalitet. Filmz TV i SD til alm. brugere - og "HD" til de betalende. Invitationer til arrangementer, rabatter - noget eksklusivitet.
Så længe man ikke fratager folk noget, så burde man være home safe.
Hold da kæft, hvor er den reklame dog belastende at høre på. Det er jo lige før jeg får lyst til at slå lyden fra permanent, hver eneste gang jeg klikker ind på Filmz.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Vi har de sidste par dage været i tæt kontakt med mediebureauet, for at overbevise både dem og kunden om, at automatisk lyd i bannere ikke er optimalt. Slet ikke, hvis det ikke stopper igen når man forlader banneret.
Vi har naturligvis sendt links til trådene her på både Filmz og newz.dk, og det er nu lykkes os - alligevel - at få dem til at ændre materialet. Nu fortsætter lyden ikke, når man forlader banneret.
Vi beklager meget at det skulle komme så vidt, og håber ikke at vi fremover ser det igen.
#41 MuManden 13 år siden
#42 Tommy Kristensen 13 år siden
Jeg synes dog at en reklamefri betalingsløsning kunne være en glimrende ide - så længe man kombinerer det med noget ekstra. Der er jo ingen pointe i at betale for noget, som man kan fjerne med et enkelt klik eller to... Men hvis man derimod gav en betalende bruger noget ekstra, uden at snyde de ikke-betalende, så ville man da være godt på vej. Det kunne f.eks være bedre videokvalitet. Filmz TV i SD til alm. brugere - og "HD" til de betalende. Invitationer til arrangementer, rabatter - noget eksklusivitet.
Så længe man ikke fratager folk noget, så burde man være home safe.
#43 NightHawk 13 år siden
#44 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#45 Notional 13 år siden
http://files.sharenator.com/fuuu_Busted-s512x386-9...
#46 Riqon 13 år siden
#47 johnny_newz 13 år siden
#48 davenport 13 år siden
Så er det vidst heller ikke værre.. :D
#49 tiany 13 år siden
Ja det må jo siges at de er mere nørder end os :D
#50 johnny_newz 13 år siden
Vi har naturligvis sendt links til trådene her på både Filmz og newz.dk, og det er nu lykkes os - alligevel - at få dem til at ændre materialet. Nu fortsætter lyden ikke, når man forlader banneret.
Vi beklager meget at det skulle komme så vidt, og håber ikke at vi fremover ser det igen.