Gravatar

#11 The Insider 12 år siden

#7, jeg ville frygte, at jeg så sent på natten (og ovenpå så megen kaffe) ikke ville kunne holde mine utallige elendige Oscar-puns og dårlige vitser tilbage, man! Men TUSIND tak for komplimenten :-)
War. War never changes.
Gravatar

#12 Collateral 12 år siden

The Insider (11) skrev:
#7, jeg ville frygte, at jeg så sent på natten (og ovenpå så megen kaffe) ikke ville kunne holde mine utallige elendige Oscar-puns og dårlige vitser tilbage, man! Men TUSIND tak for komplimenten :-)


Har du lyttet til Hans Pilgaard? Mængden af klodsede spørgsmål og akavede grin han kan presse ind i ofte ellers ret korte interviews er langt værre end noget pun du kan komme på ;P
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#13 The Insider 12 år siden

#12, hehe, forhåbentlig!
War. War never changes.
Gravatar

#14 elwood 12 år siden

Jeg er sikker på du ville være rent Oscar Bait...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15 MOVIE1000 12 år siden

Collateral (12) skrev:
Har du lyttet til Hans Pilgaard? Mængden af klodsede spørgsmål og akavede grin han kan presse ind i ofte ellers ret korte interviews er langt værre end noget pun du kan komme på ;P


Det var også sådan jeg huskede det toilet besøg med Hans Pilgaard ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#16 Ericmase 12 år siden

dyg (7) skrev:
Jeg ville elske at se Johan og Søren som Oscar værter fremfor Cayennepeber Steen.


Kruse (8) skrev:
+1


+2
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#17 Lord Beef Jerky 12 år siden

Ericmase (16) skrev:
Kruse (8) skrev:
+1


+2


/1
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: