Hvis man skriver noget tekst og så trykker på en knap, fx fed, så sættes tegnene ind før teksten. Det må da være en fejl; skal de ikke indsættes hvor curseren er?
Hvis man skriver noget tekst og så trykker på en knap, fx fed, så sættes tegnene ind før teksten. Det må da være en fejl; skal de ikke indsættes hvor curseren er?
Her virker det fint hvis jeg markerer hele teksten, og derefter trykker på knapperne
#11 Slettet Bruger [2746151797] 16 år siden
#12 filmz-DocDoom 16 år siden
#13 Bohemian 16 år siden
Filmz#14 Mandalae 16 år siden
I hvilken browser er det? - I firefox 3.0 virker det fint..
Jeg skal gerne rette det dog :)
#15 maniac 16 år siden
Her virker det fint hvis jeg markerer hele teksten, og derefter trykker på knapperne
#16 elwood 16 år siden
Man mister muligheden for de fine knapper, når man vil rette et indlæg, med mindrer man laver lidt cut'n'paste.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17 DarkLight 16 år siden
#18 dyg 16 år siden
TestMedEnHestSkrevetUdIEnLinieBareForAtSeOmDetØdelæggerDesignetTralalalaJegVilSnartHaveWeekendJaJegVilVilIIkkeOgsåDetHuHejNuMåDetSnartVæreNokJaDetMå
TestMedEnHestSkrevetUdIEnLinieBareForAtSeOmDetØdelæggerDesignetTralalalaJegVilSnartHaveWeekendJaJegVilVilIIkkeOgsåDetHuHejNuMåDetSnartVæreNokJaDetMåEdit: Det gjorde det så ikke. Det er lidt tidligt, at den splitter linierne, men det kan jeg leve med.
#19 Mandalae 16 år siden
Uden at have kigget i koden, kunne jeg forestille mig at det er fordi det passer til newz's bokse :)
#20 Mandalae 16 år siden
Hvis I synes det mangler flere steder må I gerne sige til, så ser vi på det også :)
Der går en time eller to, fordi js og css cachen lige skal udløbe, det kan godt være knapperne ligger der men de virker sandsynligvis ikke endnu :)