Gravatar

#11 Slettet Bruger [2746151797] 16 år siden

Fornemt arbejde. Unægteligt noget nemmere end før.
Gravatar

#12 filmz-DocDoom 16 år siden

Hvis man skriver noget tekst og så trykker på en knap, fx fed, så sættes tegnene ind før teksten. Det må da være en fejl; skal de ikke indsættes hvor curseren er?
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#13 Bohemian 16 år siden

Hej Med Dig Filmz
Free in serenity.
Gravatar

#14 Mandalae 16 år siden

#12,

I hvilken browser er det? - I firefox 3.0 virker det fint..

Jeg skal gerne rette det dog :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#15 maniac 16 år siden

12 skrev:
Hvis man skriver noget tekst og så trykker på en knap, fx fed, så sættes tegnene ind før teksten. Det må da være en fejl; skal de ikke indsættes hvor curseren er?

Her virker det fint hvis jeg markerer hele teksten, og derefter trykker på knapperne
Gravatar

#16 elwood 16 år siden

Jeg vil også lige prøve for
at se hvo'en
det ser ud.

Man mister muligheden for de fine knapper, når man vil rette et indlæg, med mindrer man laver lidt cut'n'paste.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17 DarkLight 16 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#18 dyg 16 år siden

TestMedEnHestSkrevetUdIEnLinieBareForAtSeOmDetØdelæggerDesignetTralalalaJegVilSnartHaveWeekendJaJegVilVilIIkkeOgsåDetHuHejNuMåDetSnartVæreNokJaDetMå

TestMedEnHestSkrevetUdIEnLinieBareForAtSeOmDetØdelæggerDesignetTralalalaJegVilSnartHaveWeekendJaJegVilVilIIkkeOgsåDetHuHejNuMåDetSnartVæreNokJaDetMå

Edit: Det gjorde det så ikke. Det er lidt tidligt, at den splitter linierne, men det kan jeg leve med.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#19 Mandalae 16 år siden

#18,

Uden at have kigget i koden, kunne jeg forestille mig at det er fordi det passer til newz's bokse :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#20 Mandalae 16 år siden

Her inden for en times tid eller to, kommer der til at være tekst formattering, på: Opret tråd, ret indlæg og Send intern besked.

Hvis I synes det mangler flere steder må I gerne sige til, så ser vi på det også :)

Der går en time eller to, fordi js og css cachen lige skal udløbe, det kan godt være knapperne ligger der men de virker sandsynligvis ikke endnu :)

Skriv ny kommentar: