Gravatar

#21 HonoDelLoce 16 år siden

Jeg kunne så godt tænke mig at vide om det både er nødvendigt at have knapperne og instruktionerne under ehm.. Skriveområdet :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#22 Mandalae 16 år siden

#21,

Instruktionerne er vel ikke som sådan i vejen? - Og hvis folk nu gerne vil skrive det selv, synes jeg da også de bør have muligheden :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#23 HonoDelLoce 16 år siden

Jamen, det er skam slet ikke fordi at de ikke skal have muligheden.. Men de folk der vælger at skrive selv frem for at bruge knapperne ved jo så højst sandsynligt også godt, hvilke "koder" de skal bruge :) Om de er i vejen er jo en smagssag - personligt synes jeg det er forvirrende at det står der *og gør jo også siden unødvendigt længere :)*
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#24 El vez 16 år siden

Når man mouseover på 'url' knappen er newz i eksemplet, frem for filmz ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#25 Mandalae 16 år siden

#23,

Banneret er der jo uanset, så siden bliver ikke kortere af at jeg fjerner det, der kommer bare til at være noget tomt plads :p

#24,

Ahh well, en smutter :p
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#26 Mandalae 16 år siden

#24,

Det er rettet nu, der kan som med alt andet godt lige gå lidt, afhængigt af cachen :)
Gravatar

#27 HonoDelLoce 16 år siden

Aner ikke lige hvilket banner det er ;) Ad-block, you know ;) But if you say so.. Jeg fjerner da bare selv teksten så :P
Gravatar

#28 filmz-DocDoom 16 år siden

#23: Ikke før de løser det jeg skriver om i #12 bliver instruktionen til "skriv selv" unødvendig, for indtil da fungerer knapperne ikke efter hensigten.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#29 maniac 16 år siden

#28 Har du prøvet at markere teksten fremfor at bare sætte cursoren i tekstboksen uden markering?
Gravatar

#30 filmz-DocDoom 16 år siden

#29: Oh, smart. Li'som alm. tekstbehandling. Det havde jeg ikke lige luret.
That's no moon. It's a space station.

Skriv ny kommentar: