Jamen, det er skam slet ikke fordi at de ikke skal have muligheden.. Men de folk der vælger at skrive selv frem for at bruge knapperne ved jo så højst sandsynligt også godt, hvilke "koder" de skal bruge :) Om de er i vejen er jo en smagssag - personligt synes jeg det er forvirrende at det står der *og gør jo også siden unødvendigt længere :)*
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#23: Ikke før de løser det jeg skriver om i #12 bliver instruktionen til "skriv selv" unødvendig, for indtil da fungerer knapperne ikke efter hensigten.
#21 HonoDelLoce 16 år siden
#22 Mandalae 16 år siden
Instruktionerne er vel ikke som sådan i vejen? - Og hvis folk nu gerne vil skrive det selv, synes jeg da også de bør have muligheden :)
#23 HonoDelLoce 16 år siden
Jamen, det er skam slet ikke fordi at de ikke skal have muligheden.. Men de folk der vælger at skrive selv frem for at bruge knapperne ved jo så højst sandsynligt også godt, hvilke "koder" de skal bruge :) Om de er i vejen er jo en smagssag - personligt synes jeg det er forvirrende at det står der *og gør jo også siden unødvendigt længere :)*
#24 El vez 16 år siden
#25 Mandalae 16 år siden
Banneret er der jo uanset, så siden bliver ikke kortere af at jeg fjerner det, der kommer bare til at være noget tomt plads :p
#24,
Ahh well, en smutter :p
#26 Mandalae 16 år siden
Det er rettet nu, der kan som med alt andet godt lige gå lidt, afhængigt af cachen :)
#27 HonoDelLoce 16 år siden
Aner ikke lige hvilket banner det er ;) Ad-block, you know ;) But if you say so.. Jeg fjerner da bare selv teksten så :P
#28 filmz-DocDoom 16 år siden
#29 maniac 16 år siden
#30 filmz-DocDoom 16 år siden