Gravatar

#1 rinder 12 år siden

Jeg var en af de heldige der vandt to billetter til The Grey.
Desværre modtog jeg først billetterne den 11. april - et godt stykke tid efter filmen ikke længere gik i biografen.
Jeg havde virkelig glædet mig til at se filmen, men det blev så ikke til noget.

Jeg synes det er rigtig fedt at filmz laver så mange gode konkurrencer - bare lidt ærgerligt at præmierne ikke er noget værd.
Gravatar

#2 Takfornu 12 år siden

Det er jo ikke hverken filmz.dk eller præmiernes fejl, men publikums, som svigter filmene i biografen, så de ikke går så længe. Er også selv brændt inde med 2 billetter til The Grey, som jeg virkelig gerne ville have set.

Der er visse film man godt er klar over man skal skynde sig at se, men lige netop denne havde jeg regnet med gik længe :(

Føler derfor med dig ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#3 johnny_newz 12 år siden

Vi tilrettelægger konkurrencerne sammen med de respektive filmselskaber, og ved ikke på forhånd hvor længe de vil gå i biograferne. I enkelte tilfælde modtager vi præmierne meget sent her på kontoret, og nogle gange forsvinder billetterne endda undervejs i posten - både hertil og herfra. Vi har prøvet lidt af hvert efterhånden....

Men vi kæmper for at undgå større forsinkelser/problemer, og har netop prøvet at sætte lidt flere timer af ugentligt for at komme ned på færrest mulige problemer. Beklager overfor jer der har oplevet noget uheldigt undervejs.

Gravatar

#4 Takfornu 12 år siden

#3 Jeg ved godt i gør hvad I kan - Det er som jeg skriver jo ikke jeres skyld at en film bliver en mindre succes indimellem og taget af meget hurtigt. Jeg synes det er flot at I har så mange konkurrencer hver måned :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#5 johnny_newz 12 år siden

# tak tak. Ville bare lige forklare lidt om baggrunden :o)
Gravatar

#6 rinder 12 år siden

Tak for uddybningen Johnny.
Jeg synes bare det er ærgerligt at man bliver så skuffet efter man har vundet en konkurrence.
Jeg ved ikke hvor sent I modtog billetterne denne gang, men jeg modtog mailen der fortalte at jeg havde vundet konkurrencen den 19. marts og brevet med billetterne var poststemplet den 10. april.

Skriv ny kommentar: