Gravatar

#1 Antlion 12 år siden

Hvorfor dedikerer I ikke flere artikler til portrætter af diverse instruktører? Mangler I skribenter? Umiddelbart er det kun Benway, der befærder sig i dette skriveri. Det vil næppe skade Filmz, hvis jeres fokus på filmkunsten blev udvidet (læs: flere artikler).
Gravatar

#2 MMB 12 år siden

Kan du ikke skrive et portræt af en østeuropæisk instruktør efter eget valg? Så kommer der da én artikel mere. :)
Gravatar

#3 Skeloboy 12 år siden

Er enig med Antlion. Men det behøver dog ikke kun være instruktører. Skuespillere, tendenser, lande etc...bare sådan generelt flere artikler :)

Og hvis I mangler artikel-skribenter, så tror jeg godt I kan søge efter det, på samme måde som I gør med anmeldere.
Gravatar

#4 kasperfmn 12 år siden

Det kan meget vel være, at vi direkte søger efter en artikelskribent eller to i fremtiden. Indtil da - hvis nogen skulle have lyst til at blive artikelskribent, anmelder eller nyhedsskribent, så er folk altid velkommen til at sende en uopfordret ansøgning. Den slags er egentlig foretrukket, og vi mangler næsten altid på alle fronter :-)

EDIT: Tråd flyttet til "Filmz"-forum.
Gravatar

#5 Skeloboy 12 år siden

Fedt! :)

Filmz er nemlig ret gode til det med anmeldelser, filmz TV er super og forum er ret sundt, ment på den måde, at der bliver diskuteret en hel del uden alt for meget tilsvining og trolling - og om alt mellem himmel og jord.

Har faktisk ofte overvejet at sende en artikel. Som jeg ser det, behøves den ikke nødvendigvis være aktuel. Og med artikler kan filmz begynde at konkurrere med EKKO! ;)
Gravatar

#6 kasperfmn 12 år siden

#5 Så længe emnet er interessant, så er der som sådan ingen grund til, at det omhandler en instruktør, der netop har udsendt en film eller lign.
Gravatar

#7 Antlion 12 år siden

Hvis der ikke arbejdes på deadline, vil jeg med glæde udarbejde en artikel à la Filmz Classics artiklerne, Benway har skrevet. Tarkovskij vil eventuelt være et veloplagt valg.

Hvem/hvor skal denne i så fald sendes til?
Gravatar

#8 kasperfmn 12 år siden

#7 Medmindre der er tale om artikler vedr. noget aktuelt, så er der ingen deadlines. Ansøgning med dertilhørende artikel kan sendes til [email protected].

Skriv ny kommentar: