Gravatar

#1 trautman 8 år siden

En lørdag aften mellem 1980-1985 blev der på DR vist en sci-fi film hvis handling udspillede sig på en planet hvorpå et hold astronauter var landet. Muligvis skulle de lede efter det forrig hold astronauter som man havde mistet forbindelsen til. På planeten lever nogle monstere som vist nok har samme udseende som klipper eller sten og de slår astronauterne ihjel en efter en.
Kan nogen huske titlen på denne film?

På forhånd tak.
Company leader to identify Baker Team - Rambo, Messner, Ortega, Coletta, Jurgensen, Berry, Krakauer confirm!
Gravatar

#2 Prof. Balthazar 8 år siden

Den kan jeg godt huske. Den hed The Killings at Outpost Zeta. Den blev sendt under titlen Farlig Planet på DR.

Hele filmen ligger på youtube.

Det er skægt, at den har gjort så stort et indtryk på os, der var børn dengang, for den er virkelig hårrejsende dårlig. :-)
Gravatar

#3 trautman 8 år siden

Fantastisk, tak :-) - og du kan ovenikøbet huske den danske titel :-D Du er i sandhed Prof. Balthazar :-)
Ja, den har gjort stort indtryk på mig, for jeg har i alle årene efter ofte tænkt på den. Jeg kan huske, at jeg var rædselsslagene da jeg så den :-D
Company leader to identify Baker Team - Rambo, Messner, Ortega, Coletta, Jurgensen, Berry, Krakauer confirm!
Gravatar

#4 David Munch 8 år siden

Den ryger da lige på 'to watch' listen.. 8)

Skriv ny kommentar: