Gravatar

#11 Highland Park 15 år siden

#10: Man er nok i det provokerende hjørne hva'? ;)
Nej, det tror jeg bestemt ikke. Det er snarere min browser, der burde blive skiftet ud. Men jeg er forvænt, og desuden skal Filmz vel kunne fungere sammen med alle browsere.

Desuden synes jeg da, at det er væsentligt at gøre opmærksom på, at det ikke kun er lagoni (og dermed i forbindelse med Firefox 3), der oplever det problem.
Andre har også gjort opmærksom på det tidligere, men nu er det som om, at folk enten har vænnet sig til/accepterer det, eller at der måske kun er et fåtal, der oplever det.

Men jeg gider da heller ikke at blive ved med at gøre opmærksom på de samme fejl, så I skal såmænd nok slippe for at høre på mig snart.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#12 Bony 15 år siden

#11 - Det er fint nok. En lille huskepille til Filmz-crew'et om at den er gal engang imellem er sgu da iorden. :)

Det er bare gas - tror du kan ta' det. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#13 Highland Park 15 år siden

#12: Det kan jeg også bony. Jeg er bare sulten og derfor en anelse gnaven. ;)
Men det er der heldigvis råd for. Pastaen koger, og jeg roder i køkkenet.
Gravatar

#14 Mandalae 15 år siden

#11,

Jeg synes det er fint at I bliver ved med at punke os for fejl, ellers ender de med at gå i glemmebogen. Desuden er det rart at høre det fra forskellige sider og forklaret på forskellige måder, så har jeg de bedste muligheder for at få det løst. :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#15 Highland Park 15 år siden

#14: Det var nu heller ikke ment som en kritik af dig Mandalae. Jeg synes, at du gør et meget fint stykke arbejde, og jeg er glad for, at du tager brugernes indrapportering af fejl seriøst. :)
Gravatar

#16 Mandalae 15 år siden

#15,

Det var mere for at sige at jeg gerne vil have at du bliver ved med at brokke dig :p
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#17 Highland Park 15 år siden

#16: Haha, når du ser sådan på det, skal jeg nok gøre mit bedste for at leve op til forventningerne. ;)

Skriv ny kommentar: