Når jeg har læst en tråd, er den af og til ikke markeret som læst i min oversigt og bliver det heller ikke når jeg trykker på det grønne flueben.
Jeg har tidligere (#3) nævnt det, men tråden er nu lukket, selv om der åbenbart skal gå to måneder før den bliver det, så kan ikke skrive der for at høre det kan løses.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#3 - ja, havde det bl.a. med denne tråd :) Det går væk når jeg trykker på 'marker alle som læst', men det er lidt irriterende når man har mange tråde endnu man vil læse.
Mht to måneders-reglen, så var det bare mig der havde misforstået.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#6 - nej, det er ikke kun overvågede tråde (skete også med IMPA-awards-tråden før jeg skrev deri), har egentlig ikke kigget på dem - skal nok tage screenshot næste gang jeg oplever det.
#1 lagoni 15 år siden
Jeg har tidligere (#3) nævnt det, men tråden er nu lukket, selv om der åbenbart skal gå to måneder før den bliver det, så kan ikke skrive der for at høre det kan løses.
#2 lagoni 15 år siden
#3 Mandalae 15 år siden
Det er kun tagwall tråde der forbliver åbne i 2 måneder.
Har du haft problemet for nylig? - For i weekenden rettede vi noget som burde have løst det.
#4 lagoni 15 år siden
Mht to måneders-reglen, så var det bare mig der havde misforstået.
#5 Mandalae 15 år siden
Du kan jo bare skrive ned hvilke tråde du mangler at læse inden du trykker Marker alle :p
Jeg prøver lige at kigge på det, jeg synes ikke selv at have lagt mærke til det dog? :)
#6 Mandalae 15 år siden
Er det en overvåget tråd hvor du så trykker "Læst" oppe i nyeste tråde, og den ikke bliver markeret som læst nede i overvågede tråde?
Lidt kryptisk, men jeg håber du forstår :p . Kan du ikke sende et screenshot? :)
#7 lagoni 15 år siden
#5 - superholdbar løsning der :)
#8 Mandalae 15 år siden
Deal, jeg skal gøre hvad jeg kan for at genskabe det.
#9 Highland Park 15 år siden
#10 Bony 15 år siden