Er det bare mig eller er der også andre der har det samme problem som mig.
syntes altid at når jeg kigger på trailere så siger der at den ikke kan finde den eller noget i den stil. ca ved 50% af alle de trailere som er postet siger den det til mig
Det lader til vores script kører fint nok, det kan være Apple bare har ryddet op i deres trailers ;)
Vi kigger hver dag på om et link til en trailer virker. Efter 10 dage bliver linket slettet, hvis det stadig ikke virker, så det kan godt tænkes at der er blevet fjernet en masse trailers idag.
Vi har sat det til 10 dage for at undgå at fjerne links der ikke virker midlertidigt. Hvis siden skulle være langsom til at svare eller lign. :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
#1 filmz-KYLLE 16 år siden
syntes altid at når jeg kigger på trailere så siger der at den ikke kan finde den eller noget i den stil. ca ved 50% af alle de trailere som er postet siger den det til mig
WUUP
#2 Mandalae 16 år siden
#3 filmz-KYLLE 16 år siden
den skriver bare file not found, når jeg trykker på dem
WUUP
#4 Mandalae 16 år siden
Hm, det kigger jeg lige på.. Det kunne tyde på at det script vi har lavet for at teste det, ikke kører eller ikke virker :)
#5 Mandalae 16 år siden
Vi kigger hver dag på om et link til en trailer virker. Efter 10 dage bliver linket slettet, hvis det stadig ikke virker, så det kan godt tænkes at der er blevet fjernet en masse trailers idag.
Vi har sat det til 10 dage for at undgå at fjerne links der ikke virker midlertidigt. Hvis siden skulle være langsom til at svare eller lign. :)
#6 filmz-KYLLE 16 år siden
tak for svaret ;)
WUUP