Gravatar

#1 filmz-vassago 15 år siden

Hvis man vælger at trykke "marker alle som læst", så er der fortsat ofte indlæg et, som ikke markeres som læst, også selvom man klikker flere gange på "marker..." eller klikker på linket?

Pic 1
Pic 2
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#2 Highland Park 15 år siden

Ja, der er desværre stadig indlæg, der insisterer på at blive læst igen og igen...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3 lagoni 15 år siden

Når jeg trykker 'marker alle som læst', bliver alle læst, men ofte kan jeg ikke få enkelte til at være læst ved at trykke på det grønne kryds eller faktisk læse tråden. Lige nu gør den det med Tropic Thunder, jeg har læst tråden og forsøgt at trykke den som læst bagefter, men den vil blive ved med at være ulæst åbenbart. Bruger Firefox 3.

edit: og nu står tråd som ulæst også, selv om jeg er den sidste der har skrevet her.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4 Highland Park 15 år siden

#3: Jeg har det samme problem med de tre øverste tråde lige nu (dvs. denne, "Halle Berry topløs under..." og "Bedste børne-julekalender?").

Edit: Nu hvor jeg skrev dette indlæg, ville systemet åbenbart godt give mig ret i, at jeg må have læst tråden. :D

Det skal dog lige tilføjes, at nu hvor jeg ville rette i indlægget, stod der, at jeg kun havde 4 minutter tilbage til at gøre det i, på trods af at jeg lige har skrevet det. Endnu en underligt fejl...
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: